ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از ویژگی های جدید بخش مربیگری فیفا 18 رونمایی شد

در حالی که تنها یک ماه به عرضه بازی فیفا 18 مانده، سرانجام الکترونیک آرتز از ویژگی های جدید بخش مربیگری این بازی رونمایی کرد. مهم ترین تغییر این بخش به نقل و انتقالات بازیکنان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

در حالی که تنها یک ماه به عرضه بازی فیفا 18 مانده، سرانجام الکترونیک آرتز از ویژگی های جدید بخش مربیگری این بازی رونمایی کرد.

مهم ترین تغییر این بخش به نقل و انتقالات بازیکنان مربوط می شود. بر خلاف گذشته که پیشنهاد شما برای باشگاه بازیکن مورد نظر به صورت مستقیم ارسال می شد، حال خرید بازیکن در دو مرحله و با تعامل بیشتری انجام خواهد شد.

برای رسیدن به بازیکن مورد نظرتان، در یک میان پرده، ابتدا با نماینده باشگاه مورد نظر مذاکره کرده و پس از جذب رضایت مسئولین باشگاه، به سراغ مدیر برنامه های بازیکن دلخواه خواهید رفت.

همچنین در صورت موفقیت در جذب این بازیکن، ویدیوهای معرفی و کنفرانس خبری بازیکن جدید شما در بازی به نمایش در خواهد آمد.

اضافه شدن ویدیوهای بیشتر در بازی، به لطف موتور فراست بایت بوده و مشخص نیست که آیا در نسخه نینتندو سوییچ فیفا 18 نیز شاهد این تغییرات خواهیم بود یا نه؟

در صورت موفقیت در جذب این بازیکن، ویدیوهای معرفی و کنفرانس خبری بازیکن جدید شما در بازی به نمایش در خواهد آمد.

بهبود دیگر بخش مربیگری در فیفا 18 نسبت به نسخه های قبلی، به آیتم ها تمرینی در دسترس برای بازیکن ها مربوط می شود. 15 آیتم جدید تمرینی به بازی اضافه شده و حال دست شما برای تمرین دادن اختصاصی بازیکن های خودتان نسبت به گذشته بازتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که بهبود های جانبی دیگری نیز مثل طبیعی تر شدن فضای استادیوم ها یا امکان تعویض بازیکنان در طول بازی فراهم شده تا تمرکز اصلی شما بیش از همه چیز، روی مسابقه دادن باشد.

بازی فیفا 18 در تاریخ  هفت مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی