ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و رنگ های قابل سفارش پیکسل های بعدی مشخص شد

همان طور که می دانید تنها دو هفته تا رونمایی از پیکسل های جدید گوگل باقی مانده که بر اساس گزارشات، پیکسل 2 (ساخت HTC) و پیکسل 2 XL (ساخت ال جی) نام دارند و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همان طور که می دانید تنها دو هفته تا رونمایی از پیکسل های جدید گوگل باقی مانده که بر اساس گزارشات، پیکسل 2 (ساخت HTC) و پیکسل 2 XL (ساخت ال جی) نام دارند و هر دو مدل از چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی بهره مند خواهند بود.

اکنون بعضی منابع آگاه در صنعت، از رنگ های موجود و قیمت محصولات مورد بحث اطلاعاتی را منتشر کرده اند که در ادامه به آنها می پردازیم:

گوگل پیکسل 2 XL

پیکسل 2 XL به عنوان نسخه بزرگتر، به یک نمایشگر 6 اینچی (احتمالاً تمام صفحه) مجهز شده و از یک دوربین قدرتمند (مانند نسل قبلی) برخوردار خواهد بود. موبایل مذکور همچنین در دو رنگ تمام مشکی و سفید-مشکی عرضه خواهد شد که مانند نسخه های سال قبل، بدنه ای دورنگ خواهند داشت.

نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 2 XL برچسب قیمت 949 دلاری دارد

اما مهمترین بخش ماجرا، قیمت پیکسل 2 XL است که برای نسخه 64 گیگابایتی 849 دلار، و برای نسخه 128 گیگابایتی 949 دلار خواهد بود. این قیمت باعث می شود محصول جدید گوگل در کنار اسمارتفون هایی مانند آیفون X و گلکسی نوت 8 به عنوان یکی از تلفن های گران قیمت بازار شناخته شود.

گوگل پیکسل 2

مدل کوچکتر با نام پیکسل 2 از یک نمایشگر 5 اینچی (با حاشیه های قابل توجه در بالا و پایین مانند پیکسل قبلی) بهره مند بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی کم رنگ به بازار عرضه می شود.

همچنین بر اساس اخبار قبلی، موبایل مورد اشاره احتمالاً از بدنه حساس به فشار بهره برده و با قیمت 649 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 749 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است بر خلاف سال گذشته، این بار موبایل های اختصاصی گوگل نخستین محصولات مجهز به اندروید جدید نیستند چرا که سونی پیش از این پرچمدار اکسپریا XZ1 را به همراه اندروید اوریو معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • هادی وش نیا
    هادی وش نیا | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    یا خدا

    هم پشتش زشته هم دوربین دوگانه نداره تازه مشخصاتش هم که تکراریه

  • بهنام
    بهنام | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    دوستان کلا زدن تو خط گرون فروشی

  • Alireza
    Alireza | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    اخه وی داره این. جی ۶ ب صرفه تره همبچین مشخصاتو داره.. ی دوربین دوگانه زورش اومده بذاره

    • rezvansoft
      rezvansoft | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

      پیکسل رو با جی 6 مقایسه میکنی؟؟ دوربین ال جی به گرد پای این میرسه؟ پشتیبانی نرم افزاریش نصف گوگل هم نیس

    • HazelNut
      HazelNut | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

      من موافق این قیمتهای نیستم و با این قیمت هیچ موبایلی نمیگیرم ولی اینو بدون همن الانم بهترین دوربین بین تمامی گوشیها دوربین پیکسل یک سال قبله. پره مقایسه س اینترنت هر کدومو خواستی نگاه کن. دوربین دوگانه چیزی بیشتر از فریبکاری نیست. البته خیلی هم گوشی رو زشت و بد ترکیب میکنه. قیمت گوشی هم میبره بالا. کلا بیخود و مزخرفه. خصوووووصا دوگانه الجی. خودم قصد خرید v30 دارم. ولی صد در صد مخالف دوربین دوگانه ام. و بین دو گانه ها هم شکی نیست مال الجی بیخودترینه.

مطالب پیشنهادی