ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Middle-earth: Shadow of War در کمتر از یک روز کرک شد

بازی Middle-earth: Shadow of War نیز به جمع عناوینی پیوست که قفل دنوو آن ها در مدت زمان کمی شکسته می شود. البته، سیستم حفاظتی دنوو به طور کامل بی مصرف نیست. نسخه قبلی سری فیفا، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بازی Middle-earth: Shadow of War نیز به جمع عناوینی پیوست که قفل دنوو آن ها در مدت زمان کمی شکسته می شود.

البته، سیستم حفاظتی دنوو به طور کامل بی مصرف نیست. نسخه قبلی سری فیفا، اکثر ماه های سال گذشته را بدون هیچ گونه کرک شدنی سپری کرد. این قفل روی هر بازی عملکرد متفاوتی دارد و در Middle-earth: Shadow of War، برای شکسته شدن تنها به یک روز زمان نیاز داشت.

به نظر می رسد که روند شکستن قفل امنیتی بازی توسط هکرها، حتی چند روز قبل از عرضه بازی آغاز شده است. Shadow of War جزو بازی های پر هزینه و بزرگی است که از این سیستم برای جلوگیری از تهیه غیر قانونی بازی، استفاده می کند. بازی های Total War: Warhammer 2 و Sonic Mania پیش از این از این قفل استفاده کرده بودند که قفل آن ها به سرعت شکسته شده بود.

ایده استفاده از فناوری دنوو، به جلوگیری از انتشار نسخه غیرقانونی بازی ها در روزهای ابتدایی عرضه آن ها بر می گردد. با وجود مشکلات اخیر این سیستم، دنوو با موفقیت خود در سال ها اخیر، بسیاری از ناشرین را به استفاده از این فناوری متقاعد کرده بود.

Shadow of War در روز سه شنبه هفته ای که گذشت عرضه شد. واکنش های منتقدان تا کنون نسبت به این بازی، مثبت بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Muhammad Ali Abtahi
    Muhammad Ali Abtahi | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    بازی فیفا 18 و فیفا 17 رو گروه SteamPunks کرک کرد، فیفا 16 که اصلا کرک نشد، گروه CPY هم بازی PES رو کرک می کنه، بازی PES 2017 خیلی با تاخیر کرک شد، چند ماه بعد از انتشار، امسال سال خوبی بود، همه بازی ها سریع کرک شدن، البته ما همیشه یک روی سکه رو می بینیم، معلوم نیست پشت این کرک ها چه کدهای دیگه ای هم زده شده

  • agha
    agha | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    شما فکر نکنید این بازی ها رو کرک شده میگیرید فرقی با دزدی داره ، عملا دارید دزدی میکنید با این کار و اگه هر دینی داشته باشید یا اصن به خدا اعتقاد داشته باشید ، میدونید که عواقبش رو میبینید ، مال حرام هر چیزی که باشه خیرش رو نمیبینید .

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    ایشالا ک همه برا بازیاشون از این قفل دنوو استفاده کنن،خدا خیرشون بده.??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی