ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرفس بوک 2 با سخت افزار قدرتمند و ابعاد جدید معرفی شد

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید، احتمالاً روز خوبی را پشت سر گذاشته اید. همان طور که انتظار می رفت این شرکت بزرگ نسخه Fall Creators ویندوز 10 را منتشر کرد و چندین هدست واقعیت ترکیبی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۵

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید، احتمالاً روز خوبی را پشت سر گذاشته اید. همان طور که انتظار می رفت این شرکت بزرگ نسخه Fall Creators ویندوز 10 را منتشر کرد و چندین هدست واقعیت ترکیبی را نیز معرفی نمود، اما در کمال ناباوری شاهد رونمایی از سرفس بوک 2 نیز بودیم.

سرفس بوک 2 در دو مدل 13 و 15 اینچی عرضه می شود و جایگزین نسل قبلی شده که بیش از دو سال قبل به بازار راه یافته بود. این لپ تاپ جدید به سخت افزار بسیار قدرتمندی نیز مجهز شده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مدل پایه 13 اینچی سرفس بوک 2 به پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i5-7300u و هشت گیگابایت حافظه رَم مجهز شده، اما در صورت نیاز می توانید مدلی با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8650u، شانزده گیگابایت رَم و کارت گرافیک اختصاصی انویدیا GTX 1050 (شش گیگابایت VRAM) را سفارش دهید.

فضای ذخیره سازی داخلی این دستگاه از نوع SSD و در ظرفیت های 256/512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی تعیین شده است. نمایشگر 13.5 اینچی سرفس بوک 2 با رزولوشن 2000×3000 پیکسل، تراکم 267 پیکسل در هر اینچ را فراهم می کند.

مدل 15 اینچی سرفس بوک 2 با کارت گرافیک اختصاصی عرضه می شود

مدل 15 اینچی سرفس بوک 2 بسیار قدرتمند تر است و با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8650u عرضه می شود. شانزده گیگابایت حافظه رَم و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی آن را همراهی می کنند، ضمن اینکه می توانید SSD با ظرفیت های 256 گیگابایت تا 1 ترابایت را برای آن انتخاب کنید.

نمایشگر مدل 15 اینچی سرفس بوک 2 رزولوشنی برابر با 2160×3240 پیکسل دارد که تراکم 260 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد.

مایکروسافت می گوید مدل 15 اینچی سرفس بوک 2، پنج برابر قدرتمند تر از نسل اول سرفس بوک است، اما بررسی صحت این ادعا را باید به کارشناسان سپرد.

یکی دیگر از تغییرات نسل جدید سرفس بوک، تعبیه درگاه یو اس بی Type-C است که برای شارژ دستگاه هم استفاده می شود، اما متأسفانه از چیپ مخصوص تاندربولت 3 خبری نیست و سرعت آن به استاندارد USB 3.1 نسل اول (5 گیگابیت بر ثانیه) محدود می شود

گفتنیست پیش فروش سرفس بوک 2 از تاریخ 9 نوامبر برابر با 18 آبان ماه شروع می شود و یک هفته بعد یعنی 25 آبان به دست خریداران اولیه خواهد رسید. قیمت پایه مدل 13 اینچی این دستگاه برابر با 1500 دلار، قیمت مدل 13 اینچی با گرافیک اختصاصی برابر با 2000 دلار، و قیمت پایه مدل 15 اینچی برابر با 2500 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    وااااااااااااای خدای من ??
    فک میکردم که مایکروسافت این کارو تو کنفرانس پیش رو انجام بده. وقتی دیوایسی به این مهمی رو از کنفرانس حذف کرده، ینی چیز مهم تری داره برامون ?
    امیدوارم که سرفیس موبایل (فون - پاکت یا هر چیز دیگه) باشه ??

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

      دوست عزیز، مایکروسافت رسما مرگ ویندوزفون رو اعلام کرد و گفت دیگه روی پلتفرم موبایل هیچ کاری انجام نمیده...اونوقت شما هنوز امیدواری سرفیس فون بده بیرون؟؟؟‌واقعا؟؟؟

      • MojtabaHere
        MojtabaHere | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

        نکته شو نفهمیدی!
        مایکروسافت گفت که ویندوز *فون* یا ویندوز *موبایل* مرده چون یه چیز بیشتر از *فون* یا *موبایل* داره. اصلن این خاصیت مایکروسافت و سرفیس هاشه ??
        مثلا سرفیس پرو، ۲ در ۱ ها معرفی کرد و همه دیدیم که باعث مرگ *تبلت* های تک کاره شد. و بقیه خانواده سرفیس به همین صورت.....

  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    خیلی غوله، انصافا کار با سرفس یه دنیای دیگس، یه سریا عاشق مک هستن و من منکر بی نظیر بود مک بوک ها نیستم، مشکلی که دارن میان مک رو سرعت و کیفیتشو با یه لپ تاپ یا کامپیوتر داغون ویندوزی با ویندوز کرک شده مقایسه میکنن، تجربه خوب از ویندوز ۱۰ رو باید با محصولاتی مثل سرفس و اچ پی اسپکتر کسب کنید نه با کامپیوترای تو کافی نت یا لپ تاپای ارزون قدیمی با ویندوز و برنامه های کرکی، ظمنا پیندوز ده هم خیلی خیلی امنه از بابت ویروس و خرابی

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    واقعا عالیه تو اینجا ۱۰میلیون به بالا قیمت داره اگه پول دارین در خرید شک نکنید

  • kevin
    kevin | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    اووووف
    عجب چیزیه این

    • | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

      غوله غول

  • hakhatec
    hakhatec | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    قیمتش بخوره تو سرش ولی چرا بی خبر؟!!!
    این چه کاریه خو یه دعوتنامه ای چیزی یکم هیاهو کن واسش

مطالب پیشنهادی