ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز تحویل سری دوم پژو 2008 به مشتریان

پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است.

این خودرو به عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد شد. پژو 2008 را می توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران خودرو و پژو است.

پژو 2008 مجهز به موتور 1.6 لیتری توربو شارژ 16 سوپاپ با 164 اسب بخار قدرت است که به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تجهیز شده است.

مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 9.8 لیتر است که این میزان در خارج از شهر 4.9 و در داخل شهر 6.7 اعلام شده است.
همچنین سیستم کمک ترمز اضطراری ، (ESP)، سیستم ترمز ضد قفل(ABS) سیستم کنترل الکتریکی پایداری خودرو (EBA) و سیستم کمکی سربالایی از جمله امکاناتی است که در بالا بردن ضریب ایمنی 2008 در آن بکار رفته است.

پس از ارسال دعوت نامه و تحویل خودرو 2008 با موعد شهریورماه، عرضه این محصول به مشتریان با زمان تحویل مهرماه و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از سوی شرکت ایکاپ در حال انجام است.براین اساس گروه صنعتی ایران خودرو تمامی تعهدات خود را در قبال مشتریانی که زمان تحویل خودروی آنها شهریورماه سال جاری بود انجام داده است.
ارسال دعوت نامه مشتریان و تحویل محصول 2008 با موعد مهرماه نیز آغاز شده و شرکت ایکاپ بر اساس برنامه تولید، تحویل این محصول به مشتریان را ادامه خواهد داد. صبح امروز قیمت پژو 2008 در بازار تهران به 120 میلیون تومان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    آدم باید دیوانه باشه 120 تومن پول پای این ماشین بده ! علی الخصوص که از زیر دست ایران خودور در اومده بیرون ! من اگه 120 میلیون داشتم بلادرنگ یه نیسان تینا مدل 90 با 40 هزار کارکرد میخریدم و خیالم راحت بود که حداقل تا 10 سال نیاز به هیچ ماشینی ندارم ! هزار تا ماشین با کیفیت تر هم هست که میشه خرید ! اونی که میره اینو میخره یا دلاله یا عقلش پاره آجر برداشته !

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    از همه عجیب تر، اون مردمانی هستن که تو بازار آزاد حاضرن 120 میلیون برای این ماشین پول بدن...هرجور نگاش میکنم اینقدر نمی ارزه، یه ماشین میان رده و حتی پایین رده فرانسوی چرا باید اینقدر قیمت بخوره و خریدار داشته باشه؟...باور کنید اگر مردم نخرن مجبورن قیمت رو تعدیل کنن، ولی وقتی همه بدون یه لحظه فکر حجوم میارن برای خرید نتیجه اش میشه همین که ماشینی که قرار بود 80-90 میلیون باشه رو راحت تا 120 میلیون و بیشتر گرون میکنن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی