ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Infinity SLICE؛ بی نهایت تکه بسازید

وقتی نخستین ساخته استودیوی Infinity Games یعنی Infinity Loop عرضه شد، با وجود مکانیزم های جذاب گیم پلی بازی بیشتر به خاطر «بی نهایت» بودنش خیلی ها را جذب خود کرد؛ چگونه عنوانی از سبک پازل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

وقتی نخستین ساخته استودیوی Infinity Games یعنی Infinity Loop عرضه شد، با وجود مکانیزم های جذاب گیم پلی بازی بیشتر به خاطر «بی نهایت» بودنش خیلی ها را جذب خود کرد؛ چگونه عنوانی از سبک پازل می تواند بی نهایت مرحله داشته باشد؟

در واقع Infinity Loop با ترکیب بخش بی نهایتی بازی های رکوردی و معماهای مختلف توانست هنجارشکنانه ظاهر شود و همین مسئله موجب گشت تا اولین عنوان Infinity Games به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. Infinity Games هم تا دید این ایده جواب داده آن را با بقیه بازی هایش ادامه داد.

Infinity Loop با بیش از 10 میلیون دانلود، محبوب ترین بازی Infinity Games است

Square it ،Infinity Loop: HEX و Infinity Merge همگی از بازی هایی هستند که مکانیزم هایشان برپایه همین المان ساخته شده و Infinity SLICE که جدیدترین عنوان استودیوی Infinity Games به شمار می رود نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما با یک تفاوت بزرگ؛ حالا گیم پلی بیش از همیشه به چشم می آید.

Infinity Loop گیم پلی ساده و جالبی داشت ولی همانگونه که بالا گفتیم، این استفاده از ایده بی نهایت مرحله بود که بار بیشتری از محبوبیت بازی را به دوش می کشید. در Infinity SLICE این قضیه تکرار نمی شود. حالا با عنوانی آرکید رو به رو است و چون در این سبک بی پایان بودن یک عرف به حساب می آید، بنابراین این ایده خیلی هیجان انگیز نیست.

بازی فعلا در مرحله بتا قرار داشته و تنها برای اندروید عرضه شده است. همچنین با گرفتن الماس می توانید دشمنان بیشتری بخرید. هر دشمن از دیدگاه اندازه و سرعت حرکت تفاوت هایی با هم دارد.

اکنون یک سوال مطرح می شود؛ آیا با این وجود Infinity SLICE به اندازه بقیه ساخته های Infinity Games لذت بخش است؟ بله. شاید ایده های Infinity SLICE به اورجینالی دیگر عناوین Infinity Games نبوده و شاهد الهام از یک بازی قدیمی سگا جنسیس باشیم [البته عنوانی مشابه روی موبایل هم هست] ولی همچنان جذاببت های خودش را دارد.

Infinity Games مثل همیشه با پرداخت جالب به مکانیزم ها توانسته یک تجربه کم حجم و سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه بدهد. Infinity SLICE نتها یک وظیفه دارید: تا جایی که می توانید محیط بازی را تبدیل به تکه های کوچک تر کنید. برای این کار کافیست انگشت خود را به جهتی که می خواهید کشیده و شخصیت اصلی را پرتاب نمایید.

بسته به جهتی که انتخاب کردید، جسم کوچک تر خواهد شد. بخش چالش برانگیز بازی نیز به دوش شخصیت های درون محیط قرار دارد. اگر هنگام حرکت کاراکتر داستان برای بریدن بخشی از جسم، او به یکی از این دشمنان برخورد کنید می بازید و مجبورید از ابتدا دست به رکورد شکنی بزنید.

بازی دو مشکل بزرگ دارد: یکی اینکه محتویات همچنان کم بوده و جدا از آن، گاهی اوقات انگشت مانع دیدتان را می گیرد؛ برای پرتاب شخصیت اصلی، باید انگشت را به سمت جلو حرکت دهید.

البته بعد از هر حرکت و تکه کردن محیط، جسم خود به خود کمی بزرگ می شود [با زوم شدن تصویر روی محیط] تا همچنان جا برای کوچک نمودن آن باقی بماند؛ بی نهایت تکه بسازید. در این بین برای اینکه بیشترین رکورد را بزنید، می توانید از سه آیتم مختلف کمک هم بگیرید.

یکی از آن ها سرعت حرکت دشمنان را کم نموده و دیگری تمام آن ها را برای مدتی سر جایشان نگه می دارد. اگر روی آیکون بولینگ نیز کلیک کنید، همه شخصیت های منفی تبدیل به یک توپ می شوند؛ برای وقت هایی که تعداد دشمنان زیاد شدند این آیتم جواب می دهد.

Infinity SLICE به خاطر گیم پلی جذاب و حجم کمش یکی از سرگرم کننده ترین بازی های آرکید اسمارت فون ها است. شاید محتویات بازی کم بوده و توسعه دهنده باید به فکر اضافه نمودن المان های سرگرم کننده برای افزایش جذابیت عنوانش باشد ولی همین ویژگی های کنونی هم برای ساعت ها سرگرمی کفایت می کنند.

دانلود از طریق گوگل پلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی