ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش کیفیت Face ID؛ راهکار اپل برای تامین به موقع آیفون 10

از مدت ها قبل گزارشات بسیاری در مورد کمبود موجودی آیفون منتشر شده بود و حالا «بلومبرگ» گزارشی را درباره راهکار اپل برای افزایش سرعت تولید منتشر کرده که می تواند سیلی از انتقادها را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

از مدت ها قبل گزارشات بسیاری در مورد کمبود موجودی آیفون منتشر شده بود و حالا «بلومبرگ» گزارشی را درباره راهکار اپل برای افزایش سرعت تولید منتشر کرده که می تواند سیلی از انتقادها را روانه این غول فناوری کند.

به گزارش بلومبرگ، اپل برای افزایش سرعت تولید آیفون 10 از حدود یک ماه قبل از تامین کنندگاش خواسته کیفیت و دقت قطعات سیستم Face ID را کاهش دهند.گفتنی است سیستم تشخیص چهره اپل از دوربین فروسرخ، حسگر مجاورت حسگر نور محیطی، و پروژکتور ویژه ای تشکیل شده که به کمک یکدیگر نقشه ای سه بعدی از صورت کاربر را ایجاد می کنند.

بر اساس گزارش های مختلف قطعه ای که تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده، پروژکتوری است که 3 هزار پرتوی نامرئی را به صورت کاربر می تاباند. بر این اساس شارپ و الجی در ترکیب لیزر و لنز پروژکتور چالش های زیادی داشته اند.

شرکت ساکن کوپرتینو هنگام معرفی سیستم تشخیص چهره اعلام کرد که احتمالی خطای این فناوری یک در یک میلیون است در حالی که این میزان برای سنسور اثر انگشت یک به پنجاه هزار است، بنابرین اگر کاهش کیفیت و دقت Face ID زیاد نباشد باز هم اپل می تواند ادعا کند که این سیستم نسبت به Touch ID برتری دارد.

با اینحال طرفداران اپل همیشه به کیفیت محصولات این کمپانی افتخار کرده اند اما کمبود موجودی آیفون این کمپانی را واداشته تا کیفیت را قربانی کمیت کند و این مساله می تواند اعتبار اپل را خدشه دار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Mehran Shams
    Mehran Shams | ۴ آبان ۱۳۹۶

    کاری به کیفیت قطعاتش ندارم (که معمولا پایینه)
    ولی کمپانی که به حقوق مصرف کننده هاش مخصوصا ایرانی ها احترام نذاره مفت نمیارزه
    حذف اپ های ایرانی
    نبود نمایندگی و پشتیبانی تو ایران
    چند وقت پیش هم تو امریکا وقتی فهمیدن طرف ایرانیه بهش ایفون نفروختن ?

  • میلاد
    میلاد | ۴ آبان ۱۳۹۶

    استیو جابز زنده بود هیچ وقت اجازه ی همچین کاری رو نمیداد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی