ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو و اطلاعات جدیدی از موبایل های آتی اچ تی سی منتشر شد

در حالی که موبایل های U11 Life و  U11 Plus کمپانی HTC هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اند، اطلاعات و ویدئوی معرفی آنها توسط کمپانی های آلمانی و سوییسی افشا شده است. ویدئوی مربوط ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

در حالی که موبایل های U11 Life و  U11 Plus کمپانی HTC هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اند، اطلاعات و ویدئوی معرفی آنها توسط کمپانی های آلمانی و سوییسی افشا شده است.

ویدئوی مربوط به این دو اسمارت فون روز گذشته توسط نشریه سوییسی «بلیک»منتشر شده و در آن بسیاری از شایعات قبلی تائید شده اند.

در این ویدئو U11 Plus دارای نمایشگری 6 اینچی با حاشیه ای اندک است که از رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

پشتیبانی این دستگاه از Edge Sense، امکان انجام وظایف مختلفی از قبیل راه اندازی یک برنامه خاص با فشردن کناره های بدنه را فراهم می کند. اسکنر اثر انگشت نیز در پنل عقب و کنار دوربین تعبیه شده است.

از طرف دیگر اطلاعات مربوط به U11 Life به صورت اتفاقی در سایت یک هلدینگ ارائه‌ دهنده خدمات تلفن همراه آلمانی به نام «تی-موبایل» منتشر شده است.

بر این اساس U11 Life از نمایشگری 5.2 اینچی با پنل Full HD، چیپست اسنپدراگون 630، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخودار است.

علاوه بر این اطلاعات درز کرده حاکی از این است که هر دو دروبین اصلی و سلفی به سنسورهای 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند.HTC U11 Life به لطف استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، از Edge Sense پشتیبانی می کند و انرژی آن از طریق یک باتری 2600 میلی آمپری تامین می شود.

علی رغم حذف شدن جک هدفون در این دستگاه، احتمال عرضه آن به همراه هدفون های USonic وجود دارد.

اگرچه تاریخ عرضه U11 Life هنوز تائید نشده اما باتوجه به قرار گرفتن در لیست تی-موبایل، احتمال معرفی آن در کنار U11 در رویداد روز پنجشنبه کمپانی سازنده وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    جالبه یک سیم پیچ در پشت دیده میشه که ظاهرا مربوط به شارژ وایرلس هست. و اینکه اج سنس با آمدن این گوشی حال و هوای جالبتری خواهد گرفت و آپدیت خواهد شد. ????

مطالب پیشنهادی