ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رکوردی تازه در راه است؛ 482 کیلومتر در ساعت با هنسی

رکورد شکنی در دنیای سرعت تمامی ندارد، بعد از شکسته شدن رکورد بوگاتی Chiron توسط کونیگزگ رگرا RS احتمال باز پس گرفتن رکورد توسط بوگاتی زیاد است. در حالی که رقابت بین کونیگزگ و بوگاتی ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

رکورد شکنی در دنیای سرعت تمامی ندارد، بعد از شکسته شدن رکورد بوگاتی Chiron توسط کونیگزگ رگرا RS احتمال باز پس گرفتن رکورد توسط بوگاتی زیاد است.

در حالی که رقابت بین کونیگزگ و بوگاتی در حال شدت گرفتن است، هنسی اقدام به انتشار تیزری از مدل جدید خود که F5 نام دارد کرده است.

جدا از تیزر منتشر، عکسی توسط هنسی منتشر شده و  عقب هنسی F5 را نشان می دهد که کنار یک تابلوی محدودیت سرعت 300 مایلی (482 کیلومتر در ساعت) ایستاده است. 

سرعت 482 کیلومتر با توجه به رکورد کنونی 415 کیلومتر در ساعتی که توسط بوگاتی ویرون گرند اسپرت ثبت شد، اختلاف بسیار زیادی دارد و واقعا پیشرفت عظیمی به شمار می آید. 

لازم است یادآوری کنیم که سرعت 430 کیلومتر در ساعت توسط بوگاتی ویرون گرند اسپرت در جولای 2010 در پیست Volkswagen زده شد اما به علت محدودیت 15 کیلومتری که توسط بوگاتی برای محافظت از لاستیک ها ایجاد شده است، همان 415 کیلومتر در ساعت ثبت شد.

طلوع خورشیدی که در عکس شاهد هستیم نشان از تولد سری جدید و ظهور نسل جدیدی از خودرو های هنسی را نمایش می دهد که از طراحی لوتوس جدا شده و توسط مهندسان هنسی طراحی شده است.

هنسی F5 که در بیابان های تگزاس آمریکا تولید می شود، احتمالا قدرتی بیش از 1451 اسب بخار داشته باشد.

در سایت رسمی شرکت هنسی، این تیونر آمریکایی قول داده است هایپر کار بعدی توانایی رسیدن به سرعت 466 کیلومتر در ساعت را داشته باشد.

بوگاتی Chiron به عنوان سریعترین خودرو 2018 شناخته شده است که می تواند به سرعت 450 کیلومتر در ساعت دست پبدا کند اما از موتور W16 بعید نیست که بتواند 482 کیلومتر در ساعت را نیز ثبت کند.

تا اینجای کار تنها دغدغه خودرو ها نیستند بلکه جاده و لاستیک مورد نیاز نیز وجود ندارد که بتوانند از آنها برای ثبت رکورد استفاده کرد.

باید نشست و دید هنسی چه خیالی در سر خود می پروراند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    قبلا هنسی مارک یه چیزه دیگه بود

مطالب پیشنهادی