ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هزینه های عجیب نگهداری از تنها بوگاتی ویژن GT کانسپت جهان

ممکن است برای بعضی افراد حتی بوگاتی شیرون هم یک خودروی خاص نباشد، آن وقت است که به دنبال Vision GT Concept می روند. این دقیقا همان اتفاقی است که برای کلکسیونر لس آنجلسی رخ ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

ممکن است برای بعضی افراد حتی بوگاتی شیرون هم یک خودروی خاص نباشد، آن وقت است که به دنبال Vision GT Concept می روند. این دقیقا همان اتفاقی است که برای کلکسیونر لس آنجلسی رخ داده است که در انتها فیلم تحویل خودرو را خواهید دید.

در سال 2015 بوگاتی با معرفی تنها نسخه از این خودرو با الهام از بوگاتی 57G برنده دو دوره از مسابقات 24 ساعته Le Mans آن را تبدیل به یکی از خاص ترین خودرو های تاریخ خودروسازی کرد.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور W16 قرار دارد که توان تولید قدرت وحشتناکی برابر 1650 اسب بخار به همراه 1165 نیوتن بر متر گشتاور دارد.

اولین صاحب این خودرو شاهزاده عربستان سعودی، بدر بین بود، پس از آن این خودرو به کلکسیونر آمریکایی فروخته شد. اما در ادامه لازم است به چند موضوع جالب در مورد این خودرو اشاره کنیم.

برای هر بار سرویس این خودرو، مالک موظف به پرداخت فاکتوری 20 هزار دلاری است که اگر بخواهیم کمی حساب و کتاب کنیم، متوجه می شویم برای هر بار سرویس، مالک باید هزینه ای معادل قیمت یک هیوندای i30 را پرداخت کند.

البته سرویس ها شامل تعویض روغن، تمیز کردن شیشه جلو و کنترل باد لاستیک ها نیز می شود. صحبت از لاستیک ها و قیمت ها شد، قیمت لاستیک های Michelin این خودرو که تنها دو جفت از آن در دنیا وجود دارد قیمتی برابر 93 هزار دلار (قیمتی برابر با دوج Demon) دارد. همچنین سه ریموت برای کنترل چراغ های داخل و خارج خودرو، تنظیم ارتفاع و کنترل بال عقب وجود دارد.

البته لازم است در نهایت به این موضوع نیز اشاره کنیم، برای کسی که هزینه ای برابر 5.16 میلیون دلار برای خرید یک خودرو پرداخت کرده است، پرداخت هزینه دو جفت لاستیک و تعویض روغن حتی با این ارقام نیز کوچکترین مشکلی ایجاد نمی کند.

به خصوص آنکه این نمونه ویژه قطعا از ارزش کلکسیونی فوق العاده ای برخوردار است و به قطعیت می توان گفت که ظرف سال های آینده با قیمت های نجومی به فروش رفته و سودی چند برابری را نصیب مالک خوشبخت خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mohamadrezaanari
    mohamadrezaanari | ۵ آذر ۱۳۹۶

    وااااووووووو چ خبره جنگ مگه ، ولی انصافا چه رخی داره

  • مُلّا ممد
    مُلّا ممد | ۴ آذر ۱۳۹۶

    بیایین نفری ۲۰۰ هزار تومن بزاریم رو هم بخریمش، هر روز دست یکیمون باشه?

  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۴ آذر ۱۳۹۶

    به نظر کسایی که این ماشین رو میخرن میخوان وضعیت خوب مالی شون رو به نمایش بزارن. در نتیجه این هزینه های نگهداری براشون شیرین هست، چون نشون میده که از عهده اش برمیان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی