ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S8 نسخه مایکروسافت
تکنولوژی

سامسونگ: گلکسی S8 نسخه مایکروسافت وجود خارجی ندارد

گرچه در میانه های سال ۲۰۱۷  اخباری در خصوص برنامه سامسونگ برای تولید و عرضه گلکسی S8 نسخه مایکروسافت (Microsoft Edition) در منابع مختلف منتشر شد، اما حالا کمپانی کره ای مدعیست که چنین مدلی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

گرچه در میانه های سال ۲۰۱۷  اخباری در خصوص برنامه سامسونگ برای تولید و عرضه گلکسی S8 نسخه مایکروسافت (Microsoft Edition) در منابع مختلف منتشر شد، اما حالا کمپانی کره ای مدعیست که چنین مدلی از پرچمدارش هرگز وجود خارجی نداشته است.

نسخه مایکروسافت گلکسی S8 قرار نبود از لحاظ سخت افزاری یا نرم افزاری تفاوتی با نسخه استاندارد این موبایل هوشمند داشته باشد، اما گفته شده بود این مدل تنها از طریق فروشگاه های اختصاصی شرکت مایکروسافت قابل خریداری خواهد بود و دستکاری های شرکت ردموندی در نرم افزار آن پس از روشن کردن موبایل و اتصال آن به وای فای اعمال می شود.

این دستکاری ها احتمالاً چیزی بیشتر از افزایش اپلیکیشن های اختصاصی مایکروسافت و همگام سازی عمیق تر آنها با دیگر قابلیت های گلکسی S8 نبوده، اما به طور حتم برخی از علاقه مندان به محصولات غول نرم افزاری دنیا را مجاب به خرید نسخه مذکور می کرده است.

در هر صورت سامسونگ حالا با انتشار یک بیانیه رسماً اعلام کرده است که اصولاً برنامه ای برای ارائه چنین محصولی نداشته است.

«گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت 8 از طریق فروشگاه های فیزیکی و مجازی مایکروسافت قابل خریداری هستند و در تمام این ها مجموعه ای ویژه از اپلیکیشن های مایکروسافت برای کاربران عادی و تجاری تعبیه شده تا بهترین تجربه تولید محتوا را ارائه دهند. نسخه مایکروسافت هیچ یک از محصولات سامسونگ وجود خارجی ندارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    جا داره یادی کنیم از افتضاح وینفون .. الان یکی میاد میگه من الان لومیا دارم به تظرم بهترینه دیگه سمت اندروید و ای او اس نمیتونم برم حالم ازشون بهم میخوره!اینارو باید گرفت و به موزه مایکروسافت اهدا کرد.

مطالب پیشنهادی