ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکن کف دست سامسونگ
تکنولوژی

اسکن کف دست راهکار تازه سامسونگ برای یادآوری رمزهای فراموش شده

کمپانی کره ای سامسونگ به تازگی امتیاز پتنتی را به دست آورده که در آن نحوه یادآوری رمزهای فراموش شده با استفاده از اسکن خطوط کف دست را شرح می دهد. این اسکن به راحتی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی کره ای سامسونگ به تازگی امتیاز پتنتی را به دست آورده که در آن نحوه یادآوری رمزهای فراموش شده با استفاده از اسکن خطوط کف دست را شرح می دهد. این اسکن به راحتی توسط دوربین اصلی موبایل ها میسر خواهد بود.

در این تکنولوژی، اگر به هر دلیل یکی از رمزهای خود را فراموش کرده باشید کافیست تا توسط دوربین پشتی موبایل تصویری از کف دستتان بگیرید. سیستم می تواند با آنالیز خطوط کف دست شما و مقایسه آن با پایگاه داده خود هویت شما را تایید و یک راهنمایی برای کمک به یادآوری شما ارائه دهد.

البته شرکت سامسونگ همین حالا نیز روی موبایل های تولیدی خود روش های متعددی برای احراز هویت دارد، از جمله اسکن عنبیه چشم، اثر انگشت، اسکنر چهره، سنسور اثر انگشت، وارد کردن پین و رسم پتنت. اما به نظر می رسد هیچ کس از یک لایه امنیتی بیشتر بدش نیاید.

همانند سایر پتنت ها، تکنولوژی ارائه شده در این پتنت نیز تضمینی برای ورود به محصولات تولیدی کمپانی کره ای ندارد. خصوصاً  که مطابق آن چه در بالا گفته شد روش های جایگزین متعددی برای این منظور وجود دارد. با این همه اما در اختیار داشتن پتنت یک تکنولوژی -حتی اگر در حال حاضر مورد استفاده قرار نگیرد- می تواند در آینده به کار هر شرکتی بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی