ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اکس x سامسونگ موبایل تاشو
تکنولوژی

پازل موبایل تاشونده سامسونگ در حال تکمیل است؛ ثبت پتنتی تازه در این خصوص

در حالی که شنیده شده سامسونگ در سال آینده نخستین موبایل با نمایشگر تاشوی خود را روانه بازار می سازد، این شرکت به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که در آن موبایلی با دو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

در حالی که شنیده شده سامسونگ در سال آینده نخستین موبایل با نمایشگر تاشوی خود را روانه بازار می سازد، این شرکت به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که در آن موبایلی با دو نمایشگر متصل به هم شرح شده است.

موبایل مذکور توسط قطعه ای فلزی به یکدیگر متصل می شوند. قطعه ای که می تواند در چند وضعیت خم شود. نمایشگرهای این موبایل در زمان عدم استفاده روی هم تا می شوند تا از هم محافظت نمایند.

در زمان استفاده استفاده، وقتی نمایشگرها باز شوند قابلیت استفاده به صورت یک نمایشگر بزرگ واحد را خواهند داشت. وقتی هم که نمایشگرها را از پشت روی یکدیگر تا کنید، دو نمایشگر با دو محتوای مختلف خواهید داشت.

طبق شنیده ها نخستین موبایل تاشوی سامسونگ (با نام احتمالی گلکسی X) قرار است در قالب یک نسخه محدود و تیراژ ۱۰۰ هزار دستگاه به تولید برسد. گرچه احتمال آن چندان قوی نیست، اما شاید نسخه اولیه موبایل مورد بحث در خلال نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس رونمایی شود. به خصوص که سامسونگ چند ساعت قبل به طور رسمی گمانه زنی ها در خصوص رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در رویداد مذکور را رد کرد.

کمپانی کره ای تا امروز پتنت های پرشماری را در خصوص موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر به ثبت رسانده و همین روند به خوبی نشان از تلاش های زیای متخصصین این شرکت برای نیل به هدف مذکور دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    اگر وسط دو تا صفحه حاشيه باشه واقعا شكست خواهد خورد....

مطالب پیشنهادی