ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی سال شد

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی سال شد. این انحصاری نینتندو سوییچ که در زمان عرضه با استقبال بی نظیری از سوی منتقدان و هواداران روبرو شده بود، به عقیده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۷

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی سال شد. این انحصاری نینتندو سوییچ که در زمان عرضه با استقبال بی نظیری از سوی منتقدان و هواداران روبرو شده بود، به عقیده بسیاری از دنبال کنندگان بازی های ویدیویی، شانس اصلی برای دریافت جایزه بهترین بازی سال در نمایش The Game Awards 2017 محسوب می شد.

دنیای عظیم و دوست داشتنی در کنار گیم پلی لذت بخش بازی که برای ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد، از جمله دلایل اصلی تبدیل شدن این بازی به یک شاهکار هنری هستند.

سال 2017 را می توان یکی از بهترین سال های اخیر صنعت بازی های ویدیویی نامید. با وجود حواشی های اخیر بحث هایی مانند «پرداخت درون برنامه ای» و «لوت باکس ها» که تا حدی کام دوست داران بازی ها را تلخ کرده بودند، عنواین بزرگی در طول این سال عرضه شدند که خاطرات شیرینی را برای مخاطبان خود ساخته اند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری میلادی، مراسم The Game Awards 2017 که طی آن بهترین های صنعت بازی های ویدیویی در سالی که گذشت، معرفی می شوند، سرانجام برگزار شده و در نهایت بهترین بازی سال نیز مشخص شد.

لازم به ذکر است که The Legend of Zelda: Breath of the Wild جدا از کسب عنوان بهترین بازی سال، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازی اکشن ماجرایی نیز شده بود.

بهترین بازی سال از نظر شما چه عنوان عنوانی است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr_J
    mr_J | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    انتظار دیگه ای هم نمیرفت D: ( البته یکم هورایزن و پرسونا ۵ شک بر انگیز بودن ولی باز هم نوستالژی گیمر هاس دیگه :))) )

مطالب پیشنهادی