ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان مسیر یابی لحظه ای از طریق حمل و نقل عمومی به گوگل مپس می آید

به زودی قابلیت جدیدی به نسخه های آتی گوگل مپس افزوده می شود که امکان نمایش لحظه ای سفر در قطار یا اتوبوس های شهری را در اپ و نیز لاک اسکرین موبایل فراهم می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به زودی قابلیت جدیدی به نسخه های آتی گوگل مپس افزوده می شود که امکان نمایش لحظه ای سفر در قطار یا اتوبوس های شهری را در اپ و نیز لاک اسکرین موبایل فراهم می کند.

استفاده از این قابلیت بسیار ساده خواهد بود. کافی است از طریق اپ گوگل مپس مقصد و مسیر را انتخاب کنید. بدین ترتیب کلید کوچکی در پایین صفحه، نمایش داده می شود که با لمس آن ردیابی مسیر حرکت در حمل و نقل عمومی به صورت لحظه ای آغاز شده و اطلاعات مورد نیاز به کاربر نمایش داده می شود. به عنوان مثال به کاربر اعلام می گردد که کجا باید از اتوبوس پیاده شود و سپس تا کجا پیاده برود و در نهایت سوار قطار شود.

پیش از این حالت مسیر یابی با موتورسیکت رسماً به گوگل مپس اضافه شده بود.

با افزوده شدن قابلیت جدید همچنین در هنگام نزدیک شدن به مکان مورد نظر،  پیاده شدن از وسیله نقلیه به کاربر یادآوری می شود. این قابلیت خصوصاً در هنگام سفر به شهرهایی که کاربر با آنها نا آشنا است یا احتمال دارد در وسیله نقلیه خواب بماند، می تواند بسیار مفید باشد.

گوگل در حال حاضر مشغول تست قابلیت های مذکور است. انتظار می رود در آینده نزدیک با ارائه یک آپدیت ویژگی های یاد شده به آن اضافه گردد و البته امیدواریم علی رغم زمان بندی نه چندان دقیق حمل و نقل شهری، این امکانات در ایران نیز قابل استفاده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پارسا رضایی رضایی
    پارسا رضایی رضایی | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    در حال حاضر نقشه های حمل و نقل عمومی گوگل مپس برای ایران غیرفعاله، بعیده که این قابلیت هم برای ایران فعال بشه

مطالب پیشنهادی