ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارز دیجیتالی OilCoin با پشتوانه ذخایر نفتی معرفی شد

تیمی متشکل از مدیران سابق کمیسیون رگولاتوری آمریکا از ارز رمز پایه جدیدی به نام «OilCoin» رونمایی کرده اند که اولین ارز سازگار با قوانین رگولاتوری است که پشتوانه فیزیکی بر اساس ذخایر نفتی دارد. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

تیمی متشکل از مدیران سابق کمیسیون رگولاتوری آمریکا از ارز رمز پایه جدیدی به نام «OilCoin» رونمایی کرده اند که اولین ارز سازگار با قوانین رگولاتوری است که پشتوانه فیزیکی بر اساس ذخایر نفتی دارد.

با استفاده از OilCoin قرار است بشکه های نفت نشانه گذاری شوند تا بدین ترتیب هر نشانه مشخص کننده ارزش آن بشکه خاص باشد و در عین حال کاربران را از مخاطرات نوسان ارزش ارزها در امان نگه دارد.

با افزایش ارزش نفت، ارزش OilCoin نیز افزایش می یابد

«داریوس بروکس» (Darius Brooks) بنیان گذار این ارز دیجیتالی می گوید: «در پی افزایش قیمت هر بشکه نفت، قیمت نشانه های OilCoin نیز افزایش می یابد. به دنبال تقاضا برای OilCoin به مرور قیمت این ارز از قیمت هر بشکه نفت بالاتر می رود و OilCoin های بیشتری تولید می شود و بدین ترتیب میزان سرمایه گذاری در ذخایر نفتی افزایش می یابد»

عقد «قرارداد آتی» بیت کوین در گروه بورس شیکاگو قیمت آن را به یکباره افزایش داده بود. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان، آینده روشنی برای ارزهای دیجیتالی پیش بینی می شود.

به گفته تیم توسعه دهنده این ارز یکی از مزایای آن، تطابق کامل با قوانین و آئین نامه های آمریکا است که آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده توسط سازمان های بین المللی و نیز کاربران خرده فروشی های سراسر جهان می کند.

بر اساس گفته طرفداران پروژه، این ارز دیجیتالی استاندارد جدیدی برای ساختار، نحوه صدور، شفافیت عملکرد و نیز استفاده جهانی از ارزهای قابل انتقال را فراهم می آورد. OilCoin همچنین با پشتوانه فیزیکی و به لطف هماهنگی با قوانین، به انتقادهای مطرح شده از سوی شخصیت های مطرح در حوزه های مالی، تجارت و قوانین دولتی در مورد ارزهای رمزپایه به خوبی پاسخ می دهد.

به گفته تیمی که این پروژه را هدایت می کنند، انتظار می رود استفاده از این ارز از ماه ژانویه سال 2018 (دی تا بهمن سال جاری) آغاز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali shafiey
    ali shafiey | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    کویین یعنی سکه نه ملکه اون queen هست

  • z12
    z12 | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    نفت که قیمت داره میاد پایین
    سال ۲۰۱۹ که تولید ماشین های سوختی متوقف می‌شود
    فک نکنم با کوین رقابت کنه

  • zig
    zig | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    ملکه ی نفت ها!

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    چنده ،

مطالب پیشنهادی