ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالق Assassin’s Creed برای بازی جدید خود به سراغ ناشر GTA و بایوشاک می رود

کمپانی Take-Two Interactive که به عنوان شرکت مادر راکستار (سری GTA و Red Dead Redemption) و تو کِی گیمز (بایوشاک و بوردرلندز) شناخته می شود، برند جدیدی را برای عرضه بازی های مستقل با نام Private Division ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

کمپانی Take-Two Interactive که به عنوان شرکت مادر راکستار (سری GTA و Red Dead Redemption) و تو کِی گیمز (بایوشاک و بوردرلندز) شناخته می شود، برند جدیدی را برای عرضه بازی های مستقل با نام Private Division راه اندازی کرده است. مقر اصلی پرایوت دیویژن هم اکنون در شهر نیویورک قرار دارد.

این شرکت جدید قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، عناوینی مانند Ancestors: The Humankind Odyssey که وظیفه کارگردانی آن با خالق سری اساسینز کرید، پاتریس دزیله بوده و یک بازی نقش آفرینی تازه از استودیو Obsidian Entertainment که پیش از این، ساخت بازی موفق Fallout: New Vegas را بر عهده داشته، منتشر کند.

در بین سایر بازی های تحت پوشش پرایوت دیویژن، نام یک بازی علمی تخیلی از استودیو V1 Interactive که اعضای آن را توسعه دهندگان سابق سری Halo تشکیل داده اند، دیده می شود.

به نظر می رسد که از مدت زمان شروع فعالیت برند پرایوت دیویژن، دو سالی گذشته و طبق گفته های مدیران این کمپانی، هدف اصلی آن ها حمایت از رشد روز افزون استودیوهای مستقل با کیفیت برای ارائه بازی های جدید خواهد بود.

هنوز هیچکدام از عناوین ذکر شده، تاریخ انتشار مشخصی در تقویم کاری Take-Two Interactive پیدا نکرده اند و باید دید که تاسیس این شرکت چند ملیتی، چه تاثیری روی بحث حمایت از بازی سازی مستقل در سرتاسر جهان خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی