ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نامگذاری دقیق اسکرین شات ها؛ قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ

احتمالا همه شما پوشه هایی در تلفن هوشمندتان دارید که از حجم انبوهی اسکرین شات پر شده؛ تصاویری که معمولا عنوانی مثل Screenshot_20171208-133036 یا چیزی شبیه به این دارند و تشخیص و ردیابی آن ها از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۱

احتمالا همه شما پوشه هایی در تلفن هوشمندتان دارید که از حجم انبوهی اسکرین شات پر شده؛ تصاویری که معمولا عنوانی مثل Screenshot_20171208-133036 یا چیزی شبیه به این دارند و تشخیص و ردیابی آن ها از طریق این اعداد و ارقام کار چندان راحتی نیست.

اما سامسونگ با راهکاری هوشمندانه تصمیم گرفته که با اعمال تغییراتی در نامگذاری اسکرین شات ها، جستجو و ردیابی آن ها را در نسخه اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس آسان تر از همیشه کند.

به گزارش SamMobile، بیلد اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس زمانی که اسکرین شات می گیرید، تصویر ذخیره شده را بر اساس اپلیکیشنی که موقع گرفتن اسکرین شات در آن بوده اید نامگذاری می کند.

به عنوان مثال، اگر از صفحه خانه موبایل اسکرین شات بگیرید تصویر با عنوان Screenshot_Samsung_Experience Home در حافظه ذخیره خواهد شد. اما اگر همین کار را در محیط اپلیکیشن یوتوب انجام بدهید تصویر با نام Screenshot_YouTube ذخیره می شود.

اگر چه خصوصیت مذکور چندان بزرگ و انقلابی نیست، اما به صاحبان دیوایس های سامسونگ برای نظم بخشیدن به پوشه اسکرین شات ها کمک شایانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    kheyli khoobe mn hamishe hamchin moshkeli ro daram ke screen shot ha nmidoonam kodomeshoon hastan

مطالب پیشنهادی