ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم بازی GeFroce Now انویدیا، وارد فاز بتای رایگان شد

در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی انویدیا به صورت رسمی فاز بتای رایگان سرویس GeForce NOW را راه اندازی کرد؛ یک سرویس استریم بازی مبتنی بر کلاد که به گیمرها اجازه می دهد مجازاً به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۰

در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی انویدیا به صورت رسمی فاز بتای رایگان سرویس GeForce NOW را راه اندازی کرد؛ یک سرویس استریم بازی مبتنی بر کلاد که به گیمرها اجازه می دهد مجازاً به قدرتمندترین سخت افزارهای گیمینگ مانند کارت گرافیک GTX 1080 دسترسی داشته باشند. این سرویس که ابتدا در CES 2017 معرفی شد، تابستان گذشته به MacOS آمد و حالا در دسترس پی سی گیمرها قرار دارد.

سرویس تازه انویدیا که نباید آن را با سرویس GeForce Now روی دیوایس های انویدیا شیلد اشتباه گرفت، به کاربران اجازه می دهد تا سخت افزاری را برای اجرای برخی از بازی های استیم یا سایر پلتفرم های دیجیتالی پی سی اجاره کنند. بعد از این، بازی ها روی یک ماشین مجازی اجرا شده و روی دستگاه کاربر استریم می شوند. هر عنوانی که روی این سرویس به اجرا در می آید، باید پیشتر از سوی گیمر در استورهایی مانند یوپلی یوبیسافت و بتل.نت بلیزارد خریداری شده باشد. گفتنی است که تمام پچ ها به صورت اتوماتیک نصب می شوند و ذخیره ابری سیوها هم به صورت پیش فرض صورت می گیرد.

انویدیا می گوید این سرویس امکان استریم بازی ها را با رزولوشن 1080p و 120 فریم بر ثانیه مهیا می کند و از جمله عناوینی که تا به این لحظه مورد پشتیبانی قرار گرفته اند می توان به PlayerUnknown's Battlegrounds ،Fortnite و ARK: Survival Evolved اشاره کرد که همگی از محبوب ترین عناوین یک سال اخیر به شمار می روند.

افرادی که به دنبال بهره گیری از GeForce NOW هستند فعلاً باید در لیست انتظار ثبت نام کنند. این سرویس از همین حالا در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار دارد و برای استفاده از آن نیازمند سخت افزاری بسیار متوسط شامل پردازنده Intel i3 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و کارت گرافیکی سازگار با دایرکت اکس 9 هستید. با این حال، حداقل سرعت اینترنت 25 مگابیت بر ثانیه، احتمالاً بزرگ ترین مانع برای گیمرهای ایرانی تلقی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    اینترنت ایرانسل میکشه

  • سعید حنیفی
    سعید حنیفی | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    به نظرتون ما تو ایران میتونیم اسم خودمونو بذاریم گیمر؟؟

مطالب پیشنهادی