ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو لپ تاپ هیبریدی Miix 630 مبتنی بر پردازنده آرم معرفی کرد

در نمایشگاه CES لنوو لپ تاپ هیبریدی «Miix 630» را معرفی کرده که از ویندوز بهره می برند و مبتنی بر پردازنده آرم است. لپ تاپ جدید این کمپانی چینی از چیپست اسنپدراگون 835 بهره ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۱۶

در نمایشگاه CES لنوو لپ تاپ هیبریدی «Miix 630» را معرفی کرده که از ویندوز بهره می برند و مبتنی بر پردازنده آرم است.

لپ تاپ جدید این کمپانی چینی از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد. همچنین ویندوز 10 اس (نسخه ای سبک تر از ویندوز 10 و البته با امکاناتی محدودتر) برای آن در نظر گرفته شده که البته می توان به رایگان آن را به نسخه پرو ویندوز ارتقا داد.

این لپ تاپ که شباهت بسیاری به لپ تاپ های سری سرفس مایکروسافت دارد دارای نمایشگری 12.3 اینچی با کیفیت +WUXGA است و 4 یا 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. میزان حافظه داخلی آن نیز 256 گیگابایت و از نوع SSD بوده و تنها از یک درگاه USB-C بهره می برد. به منظور افزایش ظرفیت حافظه داخلی، یک درگاه میکرو اس دی نیز در آن تعبیه شده است.

به لطف دوربینی که با ویندوز هِلو سازگار است، امکان ورود به محیط ویندوز با تشخیص چهره کاربر فراهم شده. همچنین به لطف بهره مندی از چیپست کوالکام امکان اتصال به شبکه های مخابراتی LTE نیز در میکس 630 پشتیبانی می شود.

لنوو وعده عمر باتری 20 ساعته را داده. لپ تاپ یاد شده به همراه کیبورد و قلم با قیمت 799 دلار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی