ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین پروژکتور 4K ال جی با توانایی نمایش محتوای HDR معرفی شد

در حالی که نسل جدید تلویزیون های ال جی گل سرسبد محصولات این کمپانی در نمایشگاه CES هستند، حتماً قبول دارید که حتی تلویزیون غول آسای 88 اینچی اولد در برابر تصویر 150 اینچی حقیر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در حالی که نسل جدید تلویزیون های ال جی گل سرسبد محصولات این کمپانی در نمایشگاه CES هستند، حتماً قبول دارید که حتی تلویزیون غول آسای 88 اینچی اولد در برابر تصویر 150 اینچی حقیر به نظر می رسد و به همین دلیل، ال جی از پروژکتور HU80KA با رزولوشن 4K UHD رونمایی کرده است.

این پروژکتور که برخلاف تلویزیون 88 اینچی 8K شرکت کره ای در سال جاری وارد بازار خواهد شد، از سوی سازنده لقب «پریمیوم اما خوش قیمت» گرفته است. پروژکتور HU80KA ابعادی بسیار کوچک و جمع و جور دارد اما تصویری عظیم را به نمایش می گذارد و در هر مکانی می توان از آن استفاده کرد: نصب روی دیوار، آویزان از سقف، یا روی زمین.

این محصول همچنین پرنور ترین پروژکتور ال جی تا به امروز محسوب می شود و حداکثر روشنایی آن به 2500 لومن می رسد، در حالی که درخشان ترین محصولات اچ دی این شرکت نهایتاً 2000 لومن روشنایی داشتند. یکی از مزایای روشنایی بالا، توانایی نمایش تصاویر با دامنه دینامیکی بالا تحت استاندارد HDR10 است که بر جذابیت های این محصول می افزاید. دو اسپیکر 7 وات داخلی هم صدای کافی را برای محیط های کوچک فراهم می سازند، اگرچه امکان اتصال به سیستم های صوتی اکسترنال با استفاده از خروجی اپتیکال، HDMI یا بلوتوث نیز وجود دارد.

این پروژکتور از سیستم عامل WebOS 3.5 ال جی بهره می گیرد و توانایی پخش محتوای مختلف را دارد. اپلیکیشن های داخلی نظیر نتفلیکس، اسلینگ، آمازون پرایم و هولو نیز از جمله برنامه های موجود با قابلیت استریم محتوای 4K هستند که روی این سیستم عامل به آنها دسترسی دارید. هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت پروژکتور HU80KA ال جی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی