ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو

در آستانه فرارسيدن دهه مبارك فجر گروه صنعتى ايران خودرو به منظور پاسخگويي به نياز بازار و تامين نظر و خواست مشتريان، طرح پيش فروش محصول پرطرفدار پژو 207 هاچ بك اتوماتيک را از دهم ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر گروه صنعتى ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین نظر و خواست مشتریان، طرح پیش فروش محصول پرطرفدار پژو 207 هاچ بک اتوماتیک را از دهم بهمن ماه به اجرا می گذارد.
گروه صنعتی ایران خودرو ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص بسته های پیش فروش محصولات، نخستین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو اجرا خواهد شد.
از مهمترین ویژگی های پژو 207i اتوماتیک جدید مى توان به موتور TU5، مجهز به سیستم مولتی مدیا 7 اینچی لمسی وپخش DVD و سیستم رهیاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو (دارای چراغ روز)، چراغ های جدید عقب و آینه های جانبی راهنما دار اشاره کرد.پژو 207متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان نسبت به نام نویسی این خودرو با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد 97 اقدام کنند. سود مشارکت تعیین شده براساس زمان تحویل خودرو متفاوت است.
به گفته خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، متقاضیان میتوانند از ساعت 11 صبح امروز بامراجعه به پایگاه فروش اینترنتی فروش ایران خودرو و یا نمایندگی مجاز گروه صنعتی ایران خودرو درسراسرکشور نسبت به نام نویسی اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.پژو 207وی افزود، در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود. در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم شده است.
زمان فعال‌سازی بخشنامه: ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 96/11/11
این خودرو در رنگ هاى سفید، مشکى، نقره اى، خاکسترى و آبى کاسپین به فروش مى رسد. نرخ سود مشارکت و انصراف براى موعد تحویل خرداد ٩٧ به ترتیب ١۶ و ١٣ درصد، براى موعد تحویل تیر ٩٧ به ترتیب ١٧ و ١۴ درصد و براى موعد تحویل مرداد ٩٧ به ترتیب ١٨ و ١۵ درصد است.
همچنین مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوت نامه تعیین مى گردد.

پژو 207

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ali shafiey
    ali shafiey | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    از ۲۰۶ بهتره مطمئنا اتوماتش هم کیفیت بهتری داره نسبت به دنده ای ۴ ستاره گرفته نسبت به ماشینای چینی رنج خودش بهتره صد در صد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی