ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وارن بافت سرمایه گذاری در اپل
تکنولوژی

وارن بافت تبدیل به بزرگترین سهامدار شرکت اپل شد

بسیاری می خواستند بدانند کمپانی «Berkshire Hathaway» که تحت مالکیت وارن بافت میلیاردر مشهور قرار دارد مبلغ هنگفتی که از فروش ۹۵ درصد سهامش در شرکت بزرگ IBM به دست آورده را در کجا سرمایه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بسیاری می خواستند بدانند کمپانی «Berkshire Hathaway» که تحت مالکیت وارن بافت میلیاردر مشهور قرار دارد مبلغ هنگفتی که از فروش ۹۵ درصد سهامش در شرکت بزرگ IBM به دست آورده را در کجا سرمایه گذاری خواهد کرد. حالا پاسخ به این سوال مشخص شده است: اپل.

بر اساس گزارشی تازه، کمپانی سرمایه گذاری «برکشایر هثوی» پیش از پایان سال ۲۰۱۷ سرمایه خود در اپل را بیش از ۲۳.۳ درصد افزایش داده است. بدین ترتیب با ۱۶۵.۳ میلیون سهم حالا این شرکت به عنوان بزرگترین سهامدار اپل به حساب می آید. سهام مذکور چیزی در حدود ۲۷.۷ میلیارد دلار قیمت دارد.

بافت سرمایه گذاری خود در ثروتمندترین کمپانی تکنولوژیک دنیا را از سال ۲۰۱۶ و با خرید حدود ۱ میلیارد دلار سهم این شرکت آغاز کرد و از آن تاریخ تا به امروز به طور مداوم در حال افزایش سهم خود بوده است.

وارن بافت سرمایه گذاری در اپل

میلیاردر و سرمایه گذار افسانه ای آمریکایی تا سال ها هیچ علاقه ای به خرج کردن ثروتش در کمپانی های تکنولوژیک نداشت، اما تغییرات بازار در یکی دو دهه اخیر و افزایش قدرت و نفوذ بازیگران این عرصه وارن بافت را نیز وادار به حضور در این عرصه کرد.

او ابتدا بیشتر سرمایه خود را صرف خرید سهام یک استارتاپ و همچنین شرکت بزرگ IBM کرد، اما در سال های اخیر با کاهش سهم خود به سمت دیگر غول بازار یعنی اپل متمایل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamedA1994
    hamedA1994 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    خوشا به حالش. سرمایه عظیمی داره.

مطالب پیشنهادی