ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیزایر 12 Plus
تکنولوژی

مشخصات کامل اسمارت فون اقتصادی HTC Desire 12 فاش شد

کمپانی اچ تی سی قطعاً در شرایط خوبی به سر نمی برد و هنوز معلوم نیست که تا چه زمانی قادر به توسعه و عرضه اسمارت فون های بیشتر خواهد بود؛ با این حال، تایوانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی اچ تی سی قطعاً در شرایط خوبی به سر نمی برد و هنوز معلوم نیست که تا چه زمانی قادر به توسعه و عرضه اسمارت فون های بیشتر خواهد بود؛ با این حال، تایوانی ها هنوز برای پذیرش شکست خود آماده نیستند و طی سال جاری میلادی حداقل یک پرچمدار تازه روانه بازار می کنند که تحت عنوان HTC U12 شناخته می شود.

علاوه بر این پرچمدار تازه، اچ تی سی یک موبایل اقتصادی هم در دستور کار دارد که احتمالاً در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد. این موبایل، HTC Desire 12 نام گرفته و با توجه به مشخصاتش، گزینه ای ترغیب کننده برای مشتریان این دسته بندی از دیوایس های موبایل خواهد بود.

وب سایت Android Authority اخیراً به جعبه خرده فروشی این موبایل دست یافته و توانسته بسیاری از مشخصات سخت افزاری آن را تایید کند. بنابر اطلاعات درج شده روی این جعبه، HTC Desire 12 از چیپست چهار هسته ای مدیاتک بهره مند بوده و به 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است.

دوربین اصلی دستگاه، تصاویر 12 مگاپیکسلی به ثبت خواهد رساند و دوربین ثانویه سلفی، از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد. نمایشگر دستگاه هم ابعادی معادل 5.5 اینچ داشته و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 720x1440 را به مقابل دیدگان قرار می دهد.

در نهایت از دیگر مشخصات افشایی دستگاه می توان به باتری 2730 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد؛ با این حال هنوز مشخص نیست Desire 12 همراه با کدام ورژن از اندروید به دست مشتریان می رسد. HTC Desire 12 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما می توان احتمال داد که در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا، همراه با پرچمدار U12 رسماً معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    چرا مدیاتک آخه?

مطالب پیشنهادی