ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری دیزنی و سامسونگ
تکنولوژی

با اموجی واقعیت افزوده سامسونگ، کاراکتر‌های محبوب دیزنی را به نمایش بکشید

سامسونگ با رونمایی از اموجی واقعیت افزوده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است چرا که با استفاده از این قابلیت ویژه، پرچمداران تازه این شرکت می‌توانند صورت کاربر را دقیقاً به شکل انیمیشن ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سامسونگ با رونمایی از اموجی واقعیت افزوده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است چرا که با استفاده از این قابلیت ویژه، پرچمداران تازه این شرکت می‌توانند صورت کاربر را دقیقاً به شکل انیمیشن بازسازی کنند. حال به نظر می‌رسد که به لطف همکاری دیزنی و سامسونگ، کاربران می‌توانند با شخصیت‌های محبوب این کمپانی اموجی های واقعیت افزوده بسازند.

میکی ماوس و مینی ماوس جزو اموجی‌های سه بعدی پرچمداران سامسونگ هستند

اموجی واقعیت افزوده قادر است ویژگی‌های مختلف کاربر نظیر رنگ پوست، میزان کارتونی بودن و حتی لباس‌های او را دستکاری کرده و انیموجی مخصوص به فرد را طراحی کند. اما چندین استیکر سه بعدی از پیش تعیین شده هم وجود دارد که کاربر می‌تواند از آنها برای به تصویر کشیدن حالت چهره‌اش از آنها استفاده کند.

در نتیجه همکاری دیزنی و سامسونگ ، میکی ماوس و مینی ماوس که از قدیمی‌ترین کاراکتر‌های دیزنی به شمار می روند در زمره اموجی‌های سه بعدی کهکشانی های جدید قرار گرفتند و صاحبان این دو موبایل قادرند از آنها استفاده کنند.

همکاری دیزنی و سامسونگ

هنوز کاراکتر‌های دیگری در نمونه‌ی آزمایشی این محصول وجود ندارند اما عکسی از شخصیت‌های خانواده‌ی شگفت انگیزان در کنفرانس سامسونگ پخش شده که نشان‌ می دهد همکاری دیزنی و سامسونگ ادامه خواهد داشت و قرار است کاراکتر‌های زیادی از دیزنی به پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیایند.

۱۳۸ میلیون سهم از دیزنی به نام استیو جابز بود

جالب است که قرارداد یاد شده درست جلوی چشم اپل انجام شده. اپل و دیزنی همیشه رابطه‌ی نزدیکی داشته‌اند چرا که یکی از بنیانگذاران اپل یعنی استیو جابز عضوی از هیئت مدیره‌ی دیزنی بوده و در طرف مقابل «باب ایگر» مدیرعامل دیزنی، عضو هیئت مدیره‌ی اپل است.

۱۳۸ میلیون سهام از دیزنی به استیو جابز تعلق داشت که پس از مرگش به نام همسر وی یعنی لارن پاول در‌آمده است. با اینکه سهام رسیده به پاول نصف شده اما هنوز وی صاحب ۶۴.۳ میلیون سهم کمپانی دیزنی است که ۴ درصد سهام این شرکت را تشکیل می‌دهد.

همکاری دیزنی و سامسونگ

به گفته سامسونگ، دیزنی این توانایی را خواهد داشت که طبق خواسته خود از ویژگی اموجی واقعیت افزوده استفاده کرده و کاراکتر‌های متفاوتی را برای پرچمداران شرکت کره‌ای طراحی کند.

با توجه به اینکه دیزنی صاحب امتیاز چندین سری محبوب نظیر جنگ ستارگان، دنیای کمیک بوکی مارول و انیمیشن‌های پیکسار نیز هست، دیر یا زود خواهید توانست در قالب کاراکتر محبوبتان رفته و در شبکه‌های مجازی نقش ایفا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • kevin
    kevin | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    پرچمدارای آینده پس قراره سره همچین چیزایی رقابت کنند با هم

    • Sam Anderwood
      Sam Anderwood | ۸ اسفند ۱۳۹۶

      ? ? باتری که مهم نیست ..دلقک بازی مهمه

  • sadaf
    sadaf | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    وای عالیه آیفون x رو قورت داد

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۸ اسفند ۱۳۹۶

      وای آره کلاتقلید وکپی وباهم قورت داد

مطالب پیشنهادی