ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت احتمالی و شرایط فروش پژو 207 صندوقدار اتوماتیک ایران خودرو

ایران خودرو در حدود یکسال پس از رونمایی اولیه مدل صندوق دار 207 با هزینه 50 میلیارد تومانی، قصد دارد تا نسبت به عرضه محصول جدید خودروی 207i صندوقدار اتوماتیک اقدام نماید. پژو 207i صندوقدار ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

ایران خودرو در حدود یکسال پس از رونمایی اولیه مدل صندوق دار 207 با هزینه 50 میلیارد تومانی، قصد دارد تا نسبت به عرضه محصول جدید خودروی 207i صندوقدار اتوماتیک اقدام نماید.

پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با 206 صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.

207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.

از امکانات و آپشن های رفاهی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

از همین رو ایران خودرو شرایط اولین عرضه عمومی (طرح فروش بهاری) خودروی پژو 207i اتوماتیک صندوقدار را از روز یکشنبه مورخ 96/12/13 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه کرده است.

قواعد و ضوابط مهم:

- در این بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

- قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

- در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه می باشد.

- ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

- در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد.

- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

قیمت و شرایط فروش پژو 207 ایران خودرو صندوق دار اتوماتیک

هرچند ایران خودرو هنوز به شکل رسمی قیمت فروش پژو 207 صندوق دار اتوماتیک را اعلام نکرده است اما با توجه به قیمت گذاری قبلی این شرکت که معمولا در حدود 10 میلیون تومان اختلاف را بین مدل های دستی و اتوماتیک نشان می دهد، می توان حدس زد که 207 صندوق دار اتوماتیک احتمالا در حدود 55 میلیون تومان قیمت خواهد خورد، هرچند که با توجه به تورم کلی کشور در طول سال 96 بعید نیست این رقم تا مرز 60 میلیون نیز افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • communication journal
    communication journal | ۲ تیر ۱۳۹۷

    دروغ بزرگ ایران خودرو
    سال 1387 یک سفر کاری به ایالت سیشوان چن و شهر چنگدو داشتم، قابل توجه همه اینکه ده سال پیش همین 207 صندوقدار (دقیقا با همین شمایل و البته چراغهای عقب و آینه ها متفاوت بود) که الان ایرانخودرو ادعای طراحیش را داره به تعداد فراوان در سطح شهر دید میشد و البته باید بگم که خودروی مورد استفاده قشر ضعیف جامعه بود. واقعا مدیران ایرانخودرو باید از این دروغهای بزرگ و ظلمهایی که در حق مردم میکنند شرمنده باشند.

  • Alireza Nazari
    Alireza Nazari | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    tu5 اینجا tu5 اونجا tu5 همه جا ?

  • unknown457
    unknown457 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    پول علف خرسه ! 27 میلیون ودیعه ! اخرم یک ماشین پیزولی میدن دست ملت که سوارش میشی وزنت میاد روش کمک فنراش زرتش در میره ! بعدم میگن کیفیت کیفیت !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی