ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

میزان تولید آیفون 10 در ماه های پیش رو احتمالاً کاهش می یابد

«نارسی چانگ» تحلیلگر موسسه JP Morgan اخیراً پیش بینی های خود از میزان تولید آیفون 10 را کاهش داده است. این تحلیلگر میزان تولید موبایل پرچمدار اپل را در سه ماهه اول سال جاری میلادی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

«نارسی چانگ» تحلیلگر موسسه JP Morgan اخیراً پیش بینی های خود از میزان تولید آیفون 10 را کاهش داده است.

این تحلیلگر میزان تولید موبایل پرچمدار اپل را در سه ماهه اول سال جاری میلادی 15 میلیون پیش بینی کرده و این در حالی است که پیش از این عدد 20 میلیون واحد برای آن پیش بینی شده بود. همچنین برای سه ماهه دوم سال 2018 پیش از این میزان تولید 18 میلیون واحدی پیش بینی شده بود که این عدد نیز اکنون به 10 میلیون عدد کاهش یافته است.

چانگ برای تمام آیفون هایی که در حال حاضر تولید می شوند، پیش بینی قبلی خود برای سه ماهه اول 2018 را که 55 میلیون واحد بود، به 52 میلیون دستگاه کاهش داده. میزان تولید این آیفون ها در سه ماهه دوم همین سال نیز از 45 میلیون دستگاه قبلی اکنون به 42 میلیون کاهش یافته است.

iPhone X

در نهایت میزان تولید کل آیفون ها در سال 2018، برابر 225 میلیون دستگاه پیش بینی شده که به این ترتیب نسبت به سال قبل رشدی 9 درصدی را نشان می دهد.

یادآوری می کنیم که اپل همزمان با ارائه گزارش سه ماهه مالی ابتدایی سال 2018 خبر از فروش خوب آیفون 10 داده بود. این کمپانی اعلام کرده بود که متوسط قیمت خرده فروشی آیفون ها از 755.78 دلار پیش بینی شده به 797 دلار افزایش یافته. به نظر می رسد این مسئله به لطف قیمت بالای آیفون 10 برای کمپانی ساکن کوپرتینو محقق شده؛ آیفونی که حداقل قیمت آن برای مدل دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت، 999 دلار است.

از سوی دیگر دیروز اعلام شده بود که اپراتور اسپرینت در شرایط خاص آیفون 10 را با تخفیفی 50 درصدی به فروش خواهد رساند. این کمپانی اعلام کرده بود که نسخه 64 گیگابایتی این تلفن هوشمند را به ازای پرداخت 20 دلار در ماه به کاربران خود خواهد فروخت. البته بر اساس قرارداد باید کاربران در عرض 18 ماه به حدی از خدمات این کمپای استفاده کنند که هزینه آیفون به کمپانی باز گردد. به این ترتیب شاید این گونه به نظر برسد که اسپرینت تصور می کند آیفون 10 برای برخی از کاربران بیش از حد گران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی