ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر پیشین مایکروسافت، تولیدکنندگان و اپراتورها را مقصر ناکامی ویندوز فون می داند

بسیاری از کاربران پیشین ویندوز فون اعتقاد دارند عدم پشتیبانی مناسب از اپلیکیشن ها عامل ناکامی این سیستم عامل در برابر iOS و اندروید بوده است. اما حالا برندن واتسون، یکی از مدیران اجرایی سابق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بسیاری از کاربران پیشین ویندوز فون اعتقاد دارند عدم پشتیبانی مناسب از اپلیکیشن ها عامل ناکامی این سیستم عامل در برابر iOS و اندروید بوده است. اما حالا برندن واتسون، یکی از مدیران اجرایی سابق مایکروسافت در مجموعه ای از توییت ها، با این موضوع مخالفت کرده و دلایل متفاوتی برای شکست ویندوز فون ارائه می کند. گفتنی است واتسون از سال 2010 الی 2012، مدیریت ارشد واحد ویندوز فون را برعهده داشته و احتمالاً بیشتر از هرکس دیگر با موضوع آشنا است.

یکی از فعالیت هایی که واتسون به خاطر آن شهرت دارد، برطرف سازی نسبی مشکلات مربوط به پشتیبانی از اپلیکیشن ها بود و وی در عرضه چند اپلیکیشن مهم، مانند انگری بردز، روی ویندوز فون تاثیرگذار بود. در مجموع زمانی که واتسون در مایکروسافت مشغول به کار بود، موفق شد 60 هزار اپلیکیشن را به استور ویندوز فون بیاورد.

واتسون اخیراً در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که مدعی شد عدم پشتیبانی از اپلیکیشن ها عامل ناکامی ویندوز فون بوده نوشت: «اگر می خواهی ادعا کنی که ویندوز فون نتوانست توجه توسعه دهندگان را جلب کند، داری با شخص اشتباه صحبت می کنی. نمی توانی بیشتر از این در اشتباه باشی.»

در عوض، مدیر پیشین مایکروسافت تقصیر را به گردن اپراتورهای مخابراتی و تولیدکنندگان موبایل می اندازد. واتسون می گوید که بدون پشتیبانی آنها، شکست اپل و گوگل تیری در تاریک بود. وی می گوید: «ویندوز فون مُرد زیرا تقریباً غیرممکن بود بدون اینکه اپراتورها و تولیدکنندگان در آغوش بگیرندش قادر به شکست گوگل و اپل باشد. دیوایس های ما انتخاب دوم مردم بودند و تقریباً هیچ پشتیبانی ‌ای از سوی اپراتورها نداشتند. آنها نمی توانستند برای همیشه آتش به مال خود بزنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • yas yp
    yas yp | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

    پیام رسانای داخلی هم دولت رو به خاطر فیلتر نکردن تلگرام مقصر میدونن ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی