ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک پرو جدید اپل Mac Pro
تکنولوژی

نسخه بازطراحی شده و قوی تر مک پرو سال ۲۰۱۹ از راه می رسد

با آن که اپل مک پرو را از سال ۲۰۱۳ به روز رسانی نکرده است، اما شنیده شده سال جاری نیز نباید منتظر عرضه مدلی جدید از این رایانه قدرتمند باشیم. فیل شیلر اخیراً در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

با آن که اپل مک پرو را از سال ۲۰۱۳ به روز رسانی نکرده است، اما شنیده شده سال جاری نیز نباید منتظر عرضه مدلی جدید از این رایانه قدرتمند باشیم. فیل شیلر اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرده است که اپل یک باز طراحی اساسی را برای مک پرو در برنامه دارد و این محصول سال آینده راهی بازار می شود.

پیش از این تصور می شد که نسخه تازه رایانه مک پروی اپل پاییز امسال و در رویدادی که به طور معمول زمان رونمایی از مک بوک های جدید است معرفی خواهد شد، اما ظاهراً تا پیش از پایان سال جاری میلادی نباید انتظار این اتفاق را داشته باشیم.

شیلر در مصاحبه خود صریحاً به این نکته اشاره می کند. «ما می خواهیم با کاربران حرفه ای خود روراست و صریح باشیم. پس آنها باید بدانند که Mac Pro محصولی متعلق به سال ۲۰۱۹ خواهد بود.» به نظر می رسد این تصمیم برای آسیب نرسیدن به فروش سایر محصولات سری Pro اپل در سال جاری اتخاذ شده است.

مک پرو جدید اپل Mac Pro

اپل به خوبی می داند که بخش عمده مشتریان رایانه های رومیزی آی مک پروی جدید با مشتریان مک پروها از طیفی مشترک هستند، بنابراین منطقی تر آن است که با ایجاد فاصله ای معقول مابین عرضه دو محصول امکان فروش مناسب برای هرکدام فراهم شود.

هنوز اطلاعات خاصی در خصوص نسل تازه رایانه سیلندری اپل وجود ندارد. به خصوص که احتمال بالایی هست که ویژگی های ظاهری آن نیز دستخوش تغییر اساسی گردد. با آن که ظاهر استوانه ای این محصول آن را از بسیاری رقبای خود متمایز می سازد، اما دسترسی به برخی قطعات داخلی همچون رم و کارت گرافیک را نیز دشوار کرده است. مدیر بازاریابی اپل نیز به این نیاز کاربران حرفه ای اعتراف کرده و اعلام داشته است که شرکت متبوعش در حال حرکت در مسیر پاسخ به نیاز آنها قرار دارد.

مک پرو جدید اپل Mac Pro

علاوه بر این ها برخی منابع خبری معتقد هستند که در نسل تازه مک پروی اپل برای نخستین بار شاهد استفاده از پردازنده های ARM خواهیم بود و این تصمیم نشان از تلاش ثروتمندترین کمپانی دنیا برای کاهش وابستگی به چیپ های اینتل دارد. طرحی که گفته می شود تا سال ۲۰۲۰ به طور کامل اجرایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza aghkhani
    reza aghkhani | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    واسه بعضی از شدیدأ لازمه مثلا اونایی که دوربین بلک مجیک خریدن

  • I.G.I
    I.G.I | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    کارایی 0

مطالب پیشنهادی