ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش بسترن B30 بهمن موتور- اردیبهشت 97

شرایط پیش فروش اردیبهشت ماه خودروی سواری بسترن B30 با موعدهای تحویل خرداد، تیر و مردادماه 1397 به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. شرایط جدید پیش فروش خودروی بسترن B30 - اردیبهشت 97:در این خودرو ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

شرایط پیش فروش اردیبهشت ماه خودروی سواری بسترن B30 با موعدهای تحویل خرداد، تیر و مردادماه 1397 به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

شرایط جدید پیش فروش خودروی بسترن B30 - اردیبهشت 97:قیمت بسترن B30در این خودرو طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط انجام شده است، طراحی با زنجیر تایم منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر این موتور است که به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.بسترن B30سری موتورهای 4GB توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است ؛ استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد.بسترن B30توان تولیدى موتور این خودرو 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور 155 نیوتون بر متر است. همچنین داراى گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی