ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Othello؛ اتللو به سبک تلگرام

در طی این مدت هر هفته برایتان از ربات‌های تلگرامی گفتیم که می شد به کمکشان انجام برخی امور را ساده‌تر کرد. اما همه ربات‌های تلگرام برای این ساخته نمی شوند که باری از روی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

در طی این مدت هر هفته برایتان از ربات‌های تلگرامی گفتیم که می شد به کمکشان انجام برخی امور را ساده‌تر کرد. اما همه ربات‌های تلگرام برای این ساخته نمی شوند که باری از روی دوشمان بردارند. بلکه برخی از این ربات‌ها، همچون رباتی که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، در دسته بازی‌ها طبقه بندی می شوند و تنها هدفشان سرگرم کردن کاربر است.

امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات‌های تلگرام، برایتان از بازی اتللو می گوییم؛ رباتی که در اصل شبیه سازی است از یک بازی کلاسیک ژاپنی با همین نام. مسلما اگر به بازی‌های تخته‌ای علاقه داشته باشید، نام اتللو به گوشتان خورده.

اتللو یک بازی دو نفره است که در آن یک سری مهره سیاه و سفید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بازیکنان باید از مهره‌های خود برای محاصره مهره‌های حریف استفاده کنند و جایگاه آن‌ها را در اختیار خود بگیرند. به زبان ساده‌تر با محاصره مهره‌های حریف، جایگاه آن‌ها در مالکیت شما قرار می‌گیرد و می توانید مهره‌های خود را با آن‌ها جایگزین کنید.

اتللو

این کار را هم باید تا جایی ادامه دهید که دیگر هیچ جایگاهی در صفحه بازی باقی نماند. مسلما برنده بازی هم کسی است که بیشترین تعداد مهره را در صفحه داشته باشد. اتللو تلگرام هم دقیقا از همین قوانین پیروی می‌کند و هیچ چیز عجیب و غریبی به بازی اضافه نکرده.

با ورود به صفحه ربات، ابتدا از شما خواسته می‌شود که زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه ربات سعی می‌کند تا شما را کمی بیشتر با ربات اتللو و نحوه اجرای آن آشنا کند. در ضمن ربات به راهنمای کاملی هم که در تنظیمات بازی قرار داده شده اشاره می‌کند و از شما می خواهد برای یادگیری و آشنایی با قوانین اتللو آن را مطالعه کنید.

قوانین و مقررات بازی را که خواندید و با اتللو بیشتر آشنا شدید، حالا فقط کافیست کلید «بازی جدید» را در منوی ربات بفشارید تا شرایط برای شروع رقابتی تازه آماده شود. در بخش بعدی ربات دو گزینه در اختیارتان قرار می‌دهد که با فشردن هر یک، می توانید با رقیبی تصادفی یا دوست خود بازی کنید.

اتللو

به محض انتخاب یکی از این گزینه‌ها، صفحه اتللو در مقابل‌تان ظاهر می‌شود و می‌توانید بازی را با حریفتان شروع کنید. جالب اینجاست که بدانید، ربات اتللو مجهز به یک چت درون بازی هم هست و می توانید حین بازی کردن، با حریف خود بحث و کلکل هم بکنید. همین موضوع هم جذابیت بیشتری به بازی تزریق کرده و باعث شده تا مسابقات با هیجان بیشتری دنبال شوند.

در کل توسعه‌دهندگان اتللو به همه وجوه بازی خود نگاه درستی داشته‌اند، طوری که نمی‌شود به بازی ایراد خاصی گرفت و از هر نظر می توان از آن لذت برد. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی