ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ابزارهای هوشمند تشخیص گفتار را یکپارچه می کند

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 در شهر سیاتل آمریکا برگزار شده و غول تکنولوژی دنیا به رونمایی از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار مشغول است. ردموندی ها امسال تمرکز ویژه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۳

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 در شهر سیاتل آمریکا برگزار شده و غول تکنولوژی دنیا به رونمایی از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار مشغول است. ردموندی ها امسال تمرکز ویژه ای روی خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دارند و علاوه بر معرفی سرویس های جدید، خدمات قبلی خود را متمرکزتر کرده اند.

با توجه به گستردگی هوش مصنوعی در خدمات متنوع مایکروسافت، نیاز به یکپارچه سازی در این بخش احساس می شد و حالا شرکت مورد بحث اعلام کرده که ابزارهای «هوش مصنوعی برای خدمات شناختی» (Cognitive Services AI) را در یک قالب جدید و ویژه و به شکل API در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

این سرویس گفتاری ویژه، موارد مختلفی از جمله سرویس تشخیص گفتار، API تبدیل متن به گفتار، مدل های آوایی اختصاصی و خدمات ترجمه ردموندی ها را در بر می گیرد. در حال حاضر تمامی موارد فوق به شکل جداگانه و به ترتیب در قالب API گفتاری بینگ، API تشخیص گفتار اسپیکر، سرویس گفتار سفارشی و API ترجمه گفتاری عرضه می شوند و هرکدام سیستم قیمت گذاری مخصوص به خود را دارند.

گفتنیست مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد امسال چندین سرویس شناختی دیگر را نیز با یکدیگر ترکیب کرده که در بین آنها می توان خدمات تشخیص دست نوشته و پشتیبانی از بینایی ماشینی در اژور IoT را نام برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی