ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: ۷۰۰ میلیون دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ در جهان وجود دارد

مایکروسافت عادت دارد هربار در کنفرانس توسعه دهندگان خود آمار و ارقام مربوط به ویندوز را اعلام کند و بیلد 2018 هم غیر از این نیست. شرکت آمریکایی قبل از این پیش‌بینی کرده بود تا ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۰

مایکروسافت عادت دارد هربار در کنفرانس توسعه دهندگان خود آمار و ارقام مربوط به ویندوز را اعلام کند و بیلد 2018 هم غیر از این نیست. شرکت آمریکایی قبل از این پیش‌بینی کرده بود تا پایان سال ۲۰۱۸ تعداد دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ در سطح جهان به ۱ میلیارد عدد می رسد.

اواخر سال ۲۰۱۷ رقم ۵۰۰ میلیون دستگاه ثبت شد و در کنفرانس امشب شاهد اعلام رقم ۷۰۰ میلیون دستگاه هستیم که نسبت به سال گذشته ۲۰۰ میلیون بیشتر شده است و افزایش قابل توجهی نشان می دهد. اما این رقم هنوز با پیش‌بینی قبلی مایکروسافت فاصله دارد و محقق شدن هدف ۱ میلیاردی تا پایان سال جاری کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

از سال ۲۰۱۷ تاکنون شمار دستگاه های بهره مند از ویندوز ۲۰۰ میلیون عدد افزایش داشته است

مایکروسافت ضمناً آمار استفاده از آفیس ۳۶۵ را هم اعلام کرد که نشان می دهد این مجموعه نرم افزاری هنوز هم برای شرکت آمریکایی حسابی سودآور است. طبق اعلام مایکروسافت تعداد کاربران این پلتفرم ۳۰ درصد از سال قبل بیشتر شده و به ۱۳۵ میلیون نفر رسیده است و انتظار می رود تا پایان سال جاری با رشد بیشتری هم مواجه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی