ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی از برقراری اولین تماس تلفنی بین انسان و دستیار دیجیتالی گوگل

کسانی که امروز در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حضور داشتند مشاهده کردند که دستیار دیجیتالی این شرکت به زودی می تواند به جای شما تماس تلفنی برقرار کند و هرچه بیشتر در نقش یک منشی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۴

کسانی که امروز در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حضور داشتند مشاهده کردند که دستیار دیجیتالی این شرکت به زودی می تواند به جای شما تماس تلفنی برقرار کند و هرچه بیشتر در نقش یک منشی یا دستیار واقعی فرو رود. ساندار پیچای مدیر عامل گوگل نمونه ای از این قابلیت جدید را روی صحنه کنفرانس به نمایش گذاشت. در این نمونه مشاهده کردیم که دستیار دیجیتالی گوگل برای رزرو با یک رستوران تماس می گیرد. هرچند در نهایت رزروی صورت نگرفت، اما در نمایش گوگل کاملاً مشخص بود که دستیار دیجیتالی این شرکت قادر است با یک انسان واقعی مکالمه کند، بدون اینکه شخص متوجه شود در حال صحبت با یک موجود غیر واقعی است.

ویدیوی گوگل نشان می دهد در آینده می توانید از دستیار گوگل بخواهید رستوران های نزدیک به شما را پیدا کند و بعد از انتخاب رستوران، تماس گرفتن برای رزرو میز را بر عهده تلفن هوشمند خود یا اسپیکر گوگل هوم قرار دهید. دستیار گوگل ابتدا سعی می کند این کار را به شکل آنلاین انجام دهد، اگر امکانش نبود تماس تلفنی برقرار می کند و پس از موفقیت، رزرو رستوران برای یادآوری در زمان مورد نظر به رویدادهای تقویم شما اضافه می شود.

گوگل می گوید فناوری موسوم به Google Duplex به دستیار دیجیتالی این شرکت امکان می دهد جملات پیچیده یا گفته های افرادی که بسیار تند صحبت می کنند را به درستی تشخیص داده و پاسخ دهد. کنفرانس توسعه دهندگان گوگل همچنان ادامه دارد و این شرکت از امکانات جدیدی که برای دستیار دیجیتالی خود توسعه داده خبر می دهد، از جمله پشتیبانی از نمایشگرهای هوشمند و امکان انتخاب کاربر از بین ۶ صدای جدید که تابستان به دستیار گوگل اضافه می شود. برای آشنایی با آخرین تحولات کنفرانس توسعه دهندگان گوگل از شما دعوت می کنیم با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • E.A
    E.A | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خدایی خیلی قشنگ حرف میزد خودم ب شخصه اگر باهام حرف بزنه نمیتونم تشخیص بدم ادم نیست ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی