ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون X جدی اپل
تکنولوژی

افشای نخستین تصویر منتسب به نسل جدید آیفون X اپل

هنوز زمان بسیاری تا تاریخ معمول رونمایی از نسل تازه آیفون های اپل باقی مانده، اما به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا افشاگران کار خود را آغاز کنند. آن هم با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

هنوز زمان بسیاری تا تاریخ معمول رونمایی از نسل تازه آیفون های اپل باقی مانده، اما به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا افشاگران کار خود را آغاز کنند. آن هم با نخستین تصویر منتسب به نسل بعدی آیفون X.

وقتی شرکای سخت افزاری اپل به تدریج فاز تولید انبوه موبایل های نسل بعد این شرکت را آغار می کنند، اخبار و شایعات نیز با سرعت بیشتری به وبسایت ها و صفحات اجتماعی سرازیر می شوند. همین چند روز پیش بود که شنیده شد تولید انبوه چیپ پردازنده A12 آغاز شده است و بنابراین عجیب نیست که حالا نخستین تصویر از پنل نمایشگر آیفون X جدید با ابعاد ۶.۱ اینچ به دست یکی از افشاگران بیوفتد.

آیفون X جدی اپل

البته اطلاعاتی که در پایین تصویر فوق ارائه شده کمی عجیب است. کارشناسان آگاهی همچون مینگ چی کو پیش از این اعلام کرده بودند که اپل قصد دارد در ماه سپتامبر سه آیفون X جدید را رونمایی کند. مدل نخستین جانشین مستقیم مدل فعلی با نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد بود. مدل دوم نیز با نام احتمالی آیفون X پلاس از یک نمایشگر غول پیکر ۶.۵ اینچی بهره خواهد برد.

طبق نظر کارشناسان سومین آیفون X تازه وارد ۲۰۱۸ مدلی ارزان قیمت با نمایشگری ۶.۱ اینچی خواهد بود که به جای OLED گران قیمت از فناوری LCD بهره می برد و بدین ترتیب کمپانی کالیفرنیایی می تواند آن را باقیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار به دست مشتریان برساند. این در حالی است که در تصویر افشا شده به نام آیفون X با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED اشاره شده است.

آیفون X جدی اپل

البته هنوز احتمال صحت تصویر منتشر شده وجود دارد و در عوض ممکن است افشا کننده در ذکر ابعاد درست نمایشگر یا نوع آن اشتباه کرده باشد. برای مشخص شدن حقیقت ماجرا می بایست چهار ماهی را به انتظار بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • behzad.h
    behzad.h | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    اپل تازه راه جدید فروش گوشی هزار دلاری یاد گرفته مثل ایفون های قبلی تا پنج شیش سال دیگه مثل همدیگه هستن

مطالب پیشنهادی