ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی استار وارز استودیوی Respawn به نام Jedi Fallen Order معرفی شد

چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2018، الکترونیک آرتز وعده داد که در جریان کنفرانس خبری خود، نخستین اطلاعات را از بازی استار وارز استودیوی Respawn منتشر می کند؛ استودیویی که توسط خالقان سری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۹

چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2018، الکترونیک آرتز وعده داد که در جریان کنفرانس خبری خود، نخستین اطلاعات را از بازی استار وارز استودیوی Respawn منتشر می کند؛ استودیویی که توسط خالقان سری Call of Duty: Modern Warfare تاسیس شد و تا به امروز دو نسخه از سری تایتانفال را توسعه داده است.

اگرچه اطلاعات منتشر شده در کنفرانس الکترونیک آرتز اصلاً آنطور که انتظار می رفت شامل و کامل نبود، اما حالا می دانیم که این بازی، Star Wars: Jedi Fallen Order نامیده می شود و دورانی سیاه را در تایم لاین فرنچایز استار وارز به تصویر می کشد که جدای تحت تعقیب است.

الکترونیک آرتز و Respawn برای نخستین بار در سال 2016 از پروژه استار وارز خود رونمایی کردند و مشخص شد که استیگ آسموسن، کارگردان پیشین گاد آو وار بر این پروژه نظارت دارد. گفتنی است که این بازی، تنها یکی از ثمره های قرارداد انحصاری دیزنی و لوکاس فیلم با الکترونیک آرتز برای ساخت بازی های مرتبط با جهان این فرنچایز است. الکترونیک یک سال بعد از رونمایی پروژه، استودیوی Respawn را خریداری کرد.

باید افزود که Respawn علاوه بر این پروژه، مشغول کار روی بازی جدیدی در سری تایتانفال نیز هست و ضمناً یک بازی واقعیت مجازی برای هدست آکیلس ریفت در دستور کار دارد.

در بخشی از کنفرانس، الکترونیک آرتز وقتی کوتاه در اختیار استودیوی دایس قرار داد و نقشه راه بازی Star Wars: Battlefront 2 برای سال 2018 نیز مشخص شد. دنیس برانوال، کارگردان بازی ضمن اشاره به «شروع دشوار» بازی اعلام کرد که الکترونیک آرتز هنوز به پشتیبانی از بازی متعهد است و در آینده نزدیک باید منتظر بازگشت حالت Clone Wars بود.

علاوه بر این، طی سال جاری میلادی قهرمانان و نقشه های بیشتری به بازی اضافه می شوند که از جمله آنها می توان به آناکین اسکای واکر، کنوبی و ژنرال گریوس اشاره کرد. ضمناً این به روزرسانی ها، از لحاظ داستانی در جایی میان اپیزود 3 و 4 استار وارز قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی