ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Sea of Solitude تنهایی شما را به یک هیولا تبدیل می کند [تماشا کنید]

با وجود آن که Sea of Solitude اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد اما امشب نیز دقایقی از طی کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 را به خود اختصاص داد. این بازی که توسط استودیو مستقل ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۱

با وجود آن که Sea of Solitude اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد اما امشب نیز دقایقی از طی کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 را به خود اختصاص داد. این بازی که توسط استودیو مستقل Jo-Mei ساخته می شود و بخشی از برنامه الکترونیک آرتز در حمایت از بازیسازان مستقل است، در اوایل سال 2019 میلادی عرضه خواهد شد.

بازی Sea of Solitude داستان دنیایی را روایت می کند که در آن انسان ها آنقدر تنها می مانند که در نهایت به هیولاهایی خشمگین تبدیل می شوند. شخصیت اصلی بازی نیز دختر جوانی به نام کیتی است که به سرنوشتی مشابه دچار می شود.

تریلر کوتاه منتشر شده از بازی در کنفرانس را می توانید در ادامه مشاهده کنید. انتظار می رود که با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، اطلاعات و تصاویر بیشتری از بازی به نمایش در آید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمدرضا رحیمی مقدم
    احمدرضا رحیمی مقدم | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    با همین یدونه تریلر میشه گفت با اینکه بازی گرافیک زیاد بالایی نداره ولی از نظر من ممکنه چیز خوبی باشه.من که دوست دارم اطلاعات بیشتری ازش داشته باشم.همچنین من طرفدار الکترونیک آرتزم مخصوصا فرنچایز بتلفیلد.از اینکه میبینم اونا از گروه های تازه تاسیس شده حمایت میکنن خیلی خوشحال شدم.

مطالب پیشنهادی