ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سه بازی از دنیای Gears of War معرفی شدند؛ حرکت مجدد چرخ‌دنده‌های جنگ [تماشا کنید]

همانطور که انتظار می‌رفت بازی 5 Gears که قسمت میانی دومین سه‌گانه به شمار می‌رود در جریان کنفرانس E3 2018 مایکروسافت معرفی شد. Gears 5؛ خود را برای طوفان آماده کنید دو سال از عرضه ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۳۹

همانطور که انتظار می‌رفت بازی 5 Gears که قسمت میانی دومین سه‌گانه به شمار می‌رود در جریان کنفرانس E3 2018 مایکروسافت معرفی شد.

Gears 5؛ خود را برای طوفان آماده کنید

دو سال از عرضه نسخه چهارم Gears of War می‌گذرد که نظر منتقدان را جلب کرد و تجربه مفرحی به مخاطبان ارائه داد. حال همانطور که انتظار می‌رفت، مایکروسافت در راستای به رخ کشیدن قدرت انحصاری‌های کنسول خود از بازی Gears 5 رونمایی کرد و تریلری از آن را به نمایش گذاشت که در ادامه می‌بینید.

تریلر سینماتیک بازی بسیار احساسی آغاز می‌شود و همین مورد، نوید تجربه‌ای جدید را به مخاطبان می‌دهد. همچنین محیط‌های متفاوتی در نمایش بازی دیده‌ شدند و زیبایی بصری بسیاری را به تصویر می‌کشد. تاریخ عرضه‌ای برای بازی Gears 5 اعلام نشد.

Gears tactics؛ حمله‌ای به سوی عناوین استراتژی‌

دیگر عنوانی که در دنیای Gears of War دنبال می‌شود، استراتژیک است و 12 سال قبل از اولین بازی این فرنچایز جریان دارد. دشمنان همیشگی این سری در این عنوان هم حضور خواهند داشت.

Gears Pops؛ دنیای Gears of War در مقیاس جیبی

این فرنچایز محبوب با بازی Gears Pop به موبایل می‌آید و آمیزه‌ای از دنیای خشن فرنچایز و جهان کمدی Funko Popها به شمار می‌رود. طبق اطلاعات بدست آمده، این بازی سال بعد برای دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MR.X
    MR.X | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    دمتون گرم با ترجمه و پوشش لحظه به لحظه . خسته نباشید ☺

مطالب پیشنهادی