ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Resident Evil 2
ویجیاتو - بازی

پرتره‌ای تازه از کلاسیکی محبوب؛ اولین نمایش از بازسازی Resident Evil 2 [تماشا کنید]

بالاخره انتظارها برای دوست داران ژانر وحشت هم به پایان رسید و سونی با نمایشی عجیب و قابل ستایش، تریلری از بازسازی Resident Evil 2 را روی پرده برد که حتی با نگاه به بافت‌های ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۶:۵۱

بالاخره انتظارها برای دوست داران ژانر وحشت هم به پایان رسید و سونی با نمایشی عجیب و قابل ستایش، تریلری از بازسازی Resident Evil 2 را روی پرده برد که حتی با نگاه به بافت‌های از نو ساخته شده آن هم، مو به تن هر کسی سیخ می‌شود.

Resident Evil 2 نمایشی داشت که از هر نظر دی ان ای بازی اصلی را می‌شد در آن دید؛ از زامبی‌های خشن و بی‌رحم و لوکیشن‌های نوستالژیکش بگیرید تا آن لیکرهای چندش آور که همیشه از سقف‌ها آویزان بودند. دو پروتاگونیست اصلی داستان هم در تریلر Resident Evil 2 حضور ویژه‌ای داشتند که با نگاه به چهره آن‌ها می‌توانستیم به وضوح تغییری که پیش‌تر کپکام از آن صحبت کرده بود را ببینیم.

Resident Evil 2

کپکام پیش‌تر گفته بود که قرار است چهره کاراکتر‌های Resident Evil 2 نیز با فرمولی که چهره کریس ردفیلد در رزیدنت اویل ۷ با آن تغییر کرده بود، بازسازی شوند و حالا با توجه به تریلر بازی می‌توان دید که این اتفاق رخ داده. جدای از این موضوع، دوربین بازی هم به پشت شانه کاراکترها برده شده تا بتوانیم از زاویه دیدی متفاوت به جهان خشن و رعب آور راکون سیتی نگاه کنیم.

تاریخ انتشار بازی هم مشخص شد و فقط باید تا پنجم بهمن ماه برای دوباره قدم گذاشتن در خیابان‌های راکون سیتی صبر کنیم. بیشتر از این با کلمات مانع تماشای تریلر نمی‌شویم و می‌توانید در انتهای متن، تریلر منتشر شده از بازسازی Resident Evil 2 را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی