ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرقت آیفون

اجرای ماموریت غیر ممکن برای سرقت صد هزار دلار از محصولات اپل

سارقان آمریکایی در عملیاتی حرفه ای گجت های مختلفی از محصولات اپل را به ارزش صد هزار دلار به سرقت برده اند. ارزش بالای محصولات اپل اغلب باعث توجه جلب سارقان به آن می شود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

سارقان آمریکایی در عملیاتی حرفه ای گجت های مختلفی از محصولات اپل را به ارزش صد هزار دلار به سرقت برده اند.

ارزش بالای محصولات اپل اغلب باعث توجه جلب سارقان به آن می شود و این بار فروشگاهی در ایالات «جورجیا» هدف قرار گرفته که طی آن چندین دستگاه آیفون، آیپد، کامپیوتر مک و کیت های دیگری از این شرکت به یغما رفته است.

سارقان برای رسیدن به هدف خود حفره ای را روی سقف فروشگاه ایجاد کرده و از طریق راپل وارد آن شده اند. مسئولان این فروشگاه برای امنیت بیشتر در ساعت تعطیلی گجت ها را در محفظه ای ویژه نگهداری می کرده اند اما سارقان با برنامه ریزی قبلی به این ناحیه نیز نقب زده و به گجت ها دسترسی پیدا کرده اند. سرقت آیفونماموران پلیس منطقه Dunwoody تاکید کرده که این عملیات به فیلم «ماموریت غیرممکن» شباهت دارد که طی آن «تام کروز» برای دسترسی به داده های حساس کامپیوتری با راپل وارد یکی از «اتاق های سازمان سیا» می شود.

اگرچه در این میان خبری از فناوری های امنیتی این فیلم نظیر سنسورهای رتینا، شبکه های لیزری، حسگرهای دما و فشار نبوده اما کمتر خلافکاری با چنین برنامه ریزی دقیقی اقدام به سرقت لوازم دیجیتالی می کند.

به گزارش پلیس هنوز هیچ فردی در رابطه با سرقت مذکور بازداشت نشده اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرقت آیفون پیش از این هم مسبوق به سابقه است و حتی در یکی از موارد سارقان با پوشیدن لباس های شبیه کارکنان باعث ایجاد سردرگمی در میان مسئولان فروشگاه شده بودند.

سال گذشته نیز سه مرد که لباس های کلاه دار به تن داشتند به یکی از کامیون های حامل آیفون متعلق به شرکت پست UPS که بیرون یکی از اپل استورهای سانفرانسیسکو پارک شده بود دستبرد زده و ۳۰۰ دستگاه از این موبایل را با ارزشی برابر با ۳۷۰ هزار دلار به سرقت بردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    برا دزدها ارزش محصولات اپل از طلا و جواهر بیشتر شده

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    دمشون گرم?

  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    "مسبوق به سابقه" ???

مطالب پیشنهادی