بازی فورتنایت رکورد بینندگان همزمان سرویس توییچ را جابجا کرد

فورتنایت رکورد جدید دیگری را به نام خود ثبت کرده است. این عنوان حالا بیشترین بازی تماشا شده روی سرویس توییچ است. در هفته گذشته بیش از 1.46 میلیون بیننده توییچ شاهد مسابقات این بازی بودند. در گذشته این رکورد با 1.1 میلیون بیننده به مسابقات بازی Counter-Strike: GO که در ماه ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، اختصاص داشت.

این مسابقات که تعداد بینندگان فورتنایت را به سطح تازه ای رساند، Pro-Am نام داشت که با حضور استریمر های معروفی همچون نینجا، Ali-A و سلبریتی های شناخته شده ای مانند پائول جورج به عنوان یکی از بازیکنان NBA و کمدین با سابقه، جوئل مک هال برگزار شد.

فورتنایت این روزها به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. سازمان سوپردیتا اوایل ماه جاری گزارشی را منتشر کرد که خبر از درآمد 296 میلیون دلاری این بازی برای سازندگانش در کمپانی اپیک گیمز می داد. رسیدن به این میزان درآمد باعث شد تا فورتنایت به بزرگ ترین بازی رایگان کنسولی تاریخ تبدیل شود.

فورتنایت و توییچ

فورتنایت تقریباً روی هر پلتفرمی قابل بازی است و طی هفته گذشته نسخه نینتندو سوییچ این عنوان هم منتشر شد. جالب است بدانید که نسخه موبایل بازی در مدت زمانی کمتر از دو ماه با جذب تعداد زیادی مخاطب به درآمدی 50 میلیون دلاری رسید.

البته همه جنبه های موفقیت فورتنایت مثبت نیستند. سازمان بهداشت جهانی چندی پیش اعتیاد به بازی  های ویدیویی را به عنوان یک اختلال روانی معرفی کرد. باید اذعان کرد که با گسترش بازی های بتل رویال، بسیاری بیش از اندازه به این بازی ها وابسته می شوند. روز گذشته در دیجیاتو خواندیم که اعتیاد به فورتنایت پای یک دختر 9 ساله را به مطب روانپزشک کشانده است.

دیدگاه شما چیست؟ دلایل موفقیت فورتنایت بتل رویال را در چه نکاتی می بینید؟ خودتان تا چه اندازه وابسته این بازی اعتیاد آور شده اید؟ این ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

چرا سازندگان PUBG شکایت خود از توسعه دهندگان فورتنایت را پس گرفتند؟

اگر امیدوار بودید شکایت ناشرین PUBG از اپیک گیمز و بازی فورتنایت، تاثیر زیادی روی رقابت بین این دو عنوان محبوب بگذارد، با خواندن این خبر ناامید خواهید شد. کمپانی PUBG Corporation که چندی پیش اپیک گیمز را به تقلید مستقیم از ساختار گیم پلی پابجی و استفاده از آیتم های درون بازی یکسان با این... ادامه مطلب

سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری ریزر روی واقعیت مجازی، تکنولوژی و گیمینگ

به نظر می رسد که کمپانی ریزر برنامه دارد تا از سرمایه موجود در حساب های بانکش اش برای ورود به پدیده جدید صنعت تکنولوژی استفاده کند. این کمپانی تولیدکننده تجهیزات گیمینگ، به تازگی از برنامه جدید خود به نام zVentures رونمایی کرده که در آن، رقمی معادل 30 میلیون دلار را صرف سرمایه گذاری... ادامه مطلب

سرویس استریم بازی YouTube امروز راه اندازی خواهد شد

یوتوب در حال حاضر پرطرفدارترین وبسایت ویدیویی دنیا است و گوگل (یا شاید بهتر است بگوییم آلفابت) حالا قصد دارد با عرضه YouTube Gaming روی iOS، اندروید و دسکتاپ، به پرطرفدارترین وبسایت استریم بازی هم تبدیل شود. این سرویس قرار است امروز، 26 آگوست منتشر شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. یوتوب گیمینگ با آرشیو بزرگی... ادامه مطلب

کوله پشتی جدید MSI، امکان حرکت آزادانه هنگام تجربه واقعیت مجازی را فراهم می آورد

هنوز زمان زیادی مانده تا تکنولوژی نوظهور واقعیت مجازی، به شکلی ایده آل در بیاید و مخاطبان بدون مشکل، در دنیای مجازی پیش روی خود غرق شوند. یکی از مشکلات فعلی تکنولوژی مورد اشاره این است که برای کار با هدست های قدرتمند واقعیت مجازی، نیازمند سخت افزاری گران قیمت و البته اتصال دائمی سیم... ادامه مطلب

هدست آکیلس ریفت از این پس با سخت افزارهای ضعیف تر هم سازگاری دارد

هنگامی که هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت در ماه مارس به بازار عرضه شد، حداقل سیستم مورد نیاز آن شامل پردازنده Intel Core i5 4590 (یا معادلش) و کارت گرافیک GTX 970 انویدیا بود تا بتوان به تجربه ای برابر با گیمینگ میان رده پی سی دست یافت. سخت افزاری ضعیف تر از این، قادر... ادامه مطلب

افزوده شدن بیش از 10 هزار بازی و اپلیکیشن به Internet Archive

Internet Archive یک کتابخانه دیجیتالی مستقر در سانفرانسیسکو است که ماموریتش آنطور که در وبسایت آن آمده فراهم نمودن «دسترسی جهانی به هر دانشی» است. این کتابخانه دیجیتالی با کمترین جنجال خبری، هفته گذشته مجموعه نرم افزاری تازه ای از Amiga را به آرشیو خود اضافه نمود. آمیگا، کامپیوتر شخصی متعلق به اواسط دهه هشتاد میلادی است که... ادامه مطلب

نظرات ۳

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x