ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار گوگل حالا برای رزرو کردن رستوران‌ها تماس تلفنی می‌گیرد

یکی از جالب‌ترین و البته عجیب‌ترین لحظات مراسم Google I/O 2018 زمانی بود که این شرکت دموی Google Duplex را نمایش داد. مشاهده کردیم که دستیار گوگل چطور با یک فروشگاه یا کسب و کار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

یکی از جالب‌ترین و البته عجیب‌ترین لحظات مراسم Google I/O 2018 زمانی بود که این شرکت دموی Google Duplex را نمایش داد. مشاهده کردیم که دستیار گوگل چطور با یک فروشگاه یا کسب و کار تماس می‌گیرد و زمانی رزرو می‌کند. حتی برای طبیعی جلوه دادن همه چیز، اصواتی مثل «اوهوم» به دیالوگ‌های دستیار گوگل اضافه شده.

حالا یک دموی جدید منتشر شده که دستیار گوگل خودش را کاملا معرفی می‌کند.

دموی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان عده‌ای را هم نگران کرد. آیا شما نباید بدانید که در حال صحبت کردن با یک روبات هستید و نه یک انسان؟ گوگل می‌گوید که تماس‌های Duplex شامل یک اخطار به طرف مقابل خواهد شد که بداند با چه کسی گفتگو می‌کند. در این ویدیو، مکالمه با این جمله آغاز می‌شود: «سلام. من دستیار گوگل هستم که تماس می‌گیرم.»

کافی است به دستیار گوگل همه اطلاعات لازم را بدهید تا تماس را انجام دهد. مثلا چه رستورانی در چه ساعتی و برای چند نفر. سپس همه اطلاعات لازم جمع آوری می‌شود و اگر امکان رزرو کردن بود، تماس Duplex انجام می‌گیرد.

در حالت دمو و البته ویدیو، چنین قابلیتی بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی در حالت طبیعی باید دید که چنین شرایطی همچنان برقرار هست یا خیر. اواخر تابستان امسال به صورت محدود تست این ویژگی آغاز خواهد شد ولی مدت زمانی طولانی تا عرضه کامل آن باقی مانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۷ تیر ۱۳۹۷

    اوهوم گفتنش منو کشتههه

مطالب پیشنهادی