ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنسور دوربین ISOCELL Plus در نور کم عکس‌های بهتری می‌گیرد

سامسونگ امروز از فناوری جدیدی رونمایی کرد که عکسبرداری در نور کم را ساده‌تر می‌کند. سنسور دوربین ISOCELL Plus قابلیت آن را دارد تا در محیط‌های کم نور و تاریک، عکس‌های واضح‌تر و شفاف‌تری بگیرد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

سامسونگ امروز از فناوری جدیدی رونمایی کرد که عکسبرداری در نور کم را ساده‌تر می‌کند. سنسور دوربین ISOCELL Plus قابلیت آن را دارد تا در محیط‌های کم نور و تاریک، عکس‌های واضح‌تر و شفاف‌تری بگیرد.

برای اولین بار فناوری ISOCELL در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و سال گذشته نیز سنسور تصویربرداری خود را بهبود بخشید تا بتواند آن را روی تلفن‌های همراه بسیار باریک نیز قرار دهد. اوایل امسال نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Slim 3P9 عرضه شد که ورژنی بهبودیافته بود. حالا با سنسور دوربین ISOCELL Plus همه چیز یک بار دیگر ارتقا یافته.

فناوری ایزوسل با ایجاد یک مانع فیزیکی میان پیکسل‌ها که باعث جذب نور بیشتر توسط هر پیکسل و تداخل رنگی کمتر می‌شود، چنین دستاوردی برای دوربین‌های موبایل دارد. با این حال، مانع فیزیکی یک شبکه فلزی است که خود می‌تواند نور را جذب یا منعکس کند.

سنسور دوربین ISOCELL Plus

در سنسور دوربین ISOCELL Plus مانع فیزیکی با ماده‌ای جدید جایگزین شده که توسط فوجی فیلم توسعه یافته و مشکلات فوق را به حداقل ممکن می‌رساند.

بهره‌گیری از این ماده جدید منجر به دقت تصویربرداری بالاتری شده که سامسونگ مدعی است حساسیت به نور را ۱۵ درصد بهبود بخشیده. همچنین می‌توان این سنسور را همراه با دوربین‌های سوپر رزولوشن بالای ۲۰ مگاپیکسل مورد استفاده قرار داد. هنوز در مورد اینکه فناوری مورد صحبت چه زمانی و برای چه موبایل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد صحبتی به میان نیامده. احتمالا در کنگره جهانی موبایل آسیا طی هفته پیش‌رو بیشتر پیرامون این فناوری خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی