ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرانجام ساخت سریال Halo به طور رسمی تایید شد

پس از سال ها انتظار، سرانجام شبکه «شوتایم» ساخت سریال Halo را به صورت رسمی تایید کرد. در حال حاضر این شبکه سفارش 10 قسمت از این مجموعه را برای پخش در سال 2019 داده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

پس از سال ها انتظار، سرانجام شبکه «شوتایم» ساخت سریال Halo را به صورت رسمی تایید کرد. در حال حاضر این شبکه سفارش 10 قسمت از این مجموعه را برای پخش در سال 2019 داده است.

کایل کیلن که پیش از این به خاطر ساخت سریال Awake شهرت زیادی پیدا کرده بود، به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در فرایند تولید سریال هیلو حضور خواهد داشت. همچنین روپرت ویات، کارگردان فیلم سینمایی Rise of the Planet of the Apes در چند قسمت سریال Halo در مقام کارگردان ظاهر خواهد شد.

قرار است سریال هیلو داستانی از دنیایی در قرن 26 میلادی را روایت کند که در آن درگیری های میان انسان ها و موجوداتی بیگانه با نام کاوننت به بالاترین حد خود رسیده است.

سریال Halo
جالب است بدانید ساخت این مجموعه از سال 2014 آغاز شده بود.

شوتایم در ساخت این سریال با ناشر این فرنچایز یعنی مایکروسافت و استودیو 343 اینداستریز به عنوان سازنده چند قسمت اخیر هیلو همکاری خواهد کرد. هیلو یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت بازی های ویدیویی است و از زمان انتشار قسمت اول از این سری تا امروز، بیش از 77 میلیون نسخه از قسمت های مختلف آن به فروش رفته اند و از همین جهت عجیب نیست که مدیرعامل شوتایم، سریال Halo را «جاه طلبانه ترین» پروژه این شبکه بداند.

نظر شما در مورد ورود فرنچایزهای شناخته شده بازی های ویدیویی به صنعت سینما و تلویزیون چیست؟ تا امروز تعداد فیلم ها و سریال های موفقی که بر اساس بازی های ویدیویی ساخته شده اند، به تعداد انگشتان دست نمی رسد. البته با توجه به موفقیت های فیلم های ابرقهرمانی در سال های اخیر، ناشرین بازی ها با دید جدی تری به قضیه ساخت فیلم و سریال از روی فرنچایز شناخته شده خود نگاه می کنند و آینده این دست از مدیا روشن تر از گذشته ای که داشته، به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد gh
    محمد gh | ۹ تیر ۱۳۹۷

    بازیش ک واقعا ی خاطره ی خوبه ک هیچ وقت فراموش نمیشه حالا سریالش دیگه آدمو دیونه میکنه....

مطالب پیشنهادی