ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

وضعیت عجیب در بازار خودروهای تولید داخل + جدول قیمت

در بازار خودرو دلالانی هستند که قصد دارند از این آب گل‌آلود استفاده کنند و قیمت‌ ها را بسیار رویایی و عجیب ‌تر از آن‌چه که هست به متقاضیان نشان دهند. آن طور که فعالان بازار ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

در بازار خودرو دلالانی هستند که قصد دارند از این آب گل‌آلود استفاده کنند و قیمت‌ ها را بسیار رویایی و عجیب ‌تر از آن‌چه که هست به متقاضیان نشان دهند.
آن طور که فعالان بازار عنوان می‌ کنند، طی چند روز گذشته، برخی مراکز خرید و فروش خودرو پلمب شده ‌اند. گویا این مراکز اقدام به درج آگهی خرید و فروش خودرو با قیمت‌ هایی نامتعارف (به‌زعم سازمان تعزیرات) کرده و در نتیجه حکم به پلمب آنها داده شده است.
دامنه بگیر و ببندها در بازار خودرو البته به نمایندگی‌ های رسمی فروش خودرو نیز سرایت کرده، تا جایی که ماموران تعزیرات و بازرسان خودروسازان، با حضور در نمایندگی‌ ها خرید و فروش آنها را زیر نظر گرفته ‌اند. به گفته برخی از این نمایندگی‌ ها، ماموران و بازرسان خواستار فروش محصولات موجود در نمایندگی به قیمت کارخانه شده ‌اند. این اقدامات در شرایطی انجام شده که تجربه پلیسی شدن بازارهای ارز و سکه به‌ وضوح نشان می ‌دهد با بگیر و ببند و الزام به فروش با قیمت‌ های دستوری، مشکل کمبود عرضه و افزایش قیمت ‌ها حل نشده و حتی وخیم تر نیز خواهد شد. هرچه هست، قیمت خودروهای داخلى و خارجی طی یکی دو هفته گذشته با نوسانات زیادی همراه بوده و این موضوع نشان می‌ دهد آشفتگی همچنان میهمان این بازار است.
استعلام قیمت خودروهای داخلى از بازار تهران و کرج روز پنجشنبه 14 تیرماه:قیمت خودروهای داخلى

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    خیلی خنداره ! یهو 15، 20 میلیون میره بالا بعد 300 هزار تومن کاهش قیمت میخوره !!! جالبه ملت هم حمله می کنند واسه همون 300 تومن ارزونی !
    آآآآی ی ی ی ایهل ناس... اون پراید 23 تومنی 3 تومن بیشتر نمی ارزه، اون 405 35 تومنی 5 تومن بیشتر نمی ارزه، حالا باز برید بخرید !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی