ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

رندر رسمی گلکسی نوت ۹ را ببینید

در فاصله چند هفته مانده به رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹، رندها و تصاویر بسیاری از این موبایل منتشر شده که اکثر قریب به اتفاق آنها از تکرار طراحی گلکسی نوت ۸ در این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در فاصله چند هفته مانده به رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹، رندها و تصاویر بسیاری از این موبایل منتشر شده که اکثر قریب به اتفاق آنها از تکرار طراحی گلکسی نوت ۸ در این موبایل خبر می دهند. در این راستا امروز رندر جدیدی منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده که افشا کنندگان مدعی رسمی بودن آن شده اند.

بر اساس این رندر از طراحی گلکسی نوت ۹ که تنها نشانگر پنل جلویی این موبایل است، سامسونگ زحمت زیادی برای تغییر طراحی و ساختار این موبایل به خود نداده و باز هم شاهد نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع سوپر امولد و با لبه های منحنی هستیم. هنگامی که این رندر و تصاویر گلکسی نوت ۸ در کنار هم قرار میگیرند، تقریبا یکسان به نظر می رسند (رندر نوت ۹ در سمت چپ و نوت ۸ در سمت راست).

طراحی گلکسی نوت ۹

بر اساس این گزارش جدید گلکسی نوت ۹ از بدنه ای با ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی متر بهره می برد که کمی کوتاه تر از گلکسی نوت ۸ با ابعاد ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ خواهد بود.

انتظار می رود پیکربندی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۹ در پنل عقب دستخوش تغییراتی شود که آن را از نسل قبل متمایز خواهد ساخت. این تغییرات شامل انتقال اسکنر اثر انگشت به زیر سنسور دوربین خواه بود که هدف از آن کاهش لمس اشتباهی لنز است.

جدای از طراحی گلکسی نوت ۹ سامسونگ در پرچمدار جدید خود بهینه سازی های قابل توجهی را پیاده سازی کرده که شامل سخت افزار قدرتمندتر نظیر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه و باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود. علاوه بر این انتظار می رود قلم S Pen هم به لطف بلوتوث کاربردهای گسترده تری نظیر تصویربرداری از راه دور و حتی اسپیکر بلوتوثی را به کاربران به ارمغان بیاورد.

 

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mr. Mohammad
    Mr. Mohammad | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    نوت 9 یا 100 دیگه عقلا جذابیتی نمیبینند که بخرن! مگر پولشون زیاد شده باشه،چون دیگه خلاقیتی نمونده که بخوان پیاده کنن، رادیو و مادون قرمز رو که حذف کردن، بعد گفتن جک هدفونم سایزو زیاد میکنه و اونم حذف کردن(چرت و پرت) دو روز دیگه هم میان سنسور قطب نما و ژیروسکوپو ور میدارن و میگن جایگزینش میکنیم.بعدشم میگن بدنه فلزی زیاده میایم transparent میکنیم! ولی بر همین کارا میبینید که 50 دلار 50 دلار به قیمت اضاغه میکنن! یه عده ایم به هرحال میخرن!

    دیگه شرکتا دارن به جای پیشرفت پسرفت میکنن.

  • mohammad_0fficial
    mohammad_0fficial | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    ناموسن چیه این تغییر کرده ?همون اس ۸ رو دوباره برداشته یکم ابعاد نمایشگرو بیشتر کرده به اسم اس ۹ داده بیرون مث پرایده لامصب یه چراغ عوض میکنه زه و لچکی برمیداره به عنوان پراید جدید میفروشه ??????????

  • amirreza
    amirreza | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    طرح گلکسی x واقعا خیلی خفن و همینطور زیبا بود و اگر همینطور باشه خیلی بهتر از آیفون x میشه البته از نظر طراحی

  • ErfanM
    ErfanM | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    میگن ظاهر رو تغییر نداده
    من نمیدونم الان باید چی تغییر کنه....پنل جلو که تقریبا تماما نمایشگره....لبه ها هم که خمیدس و دیگه از این زیباتر نمیتونه کار بشه.واقعا توقعتون چیه؟
    فقط اون بالای صفحه رو میتونه مثل اپل دربیاره که واقعا چیز مفیدی هم نیست همینجوری به نظر بهتره.
    تنها تغییری که میخوام حسگر اثر انگشت زیر نمایشگره وگرنه نوت ۸ همینجوریش خیلی ظریف و زیباست
    حیف که شکنندس و ضعیف!
    بالای اسپیکر کوشیم از ۲۰ سانتی افتاد روی گراویه و شکست.یه تیکه خیلی خیلی کوچیک.اما همون قطعا موقع فروش خسارت قابل توجهیه

  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    ضخامترو?????

مطالب پیشنهادی