ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان دارک سایدرز 3 با عنوان Remnant: From the Ashes معرفی شد

استودیو بازیسازی Gunfire Games که ساخت بازی Darksiders 3 را بر عهده دارد، از عنوان اکشن-بقای سوم شخص جدید خود با نام Remnant: From the Ashes رونمایی کرد. انتشار بازی Remnant: From the Ashes بر ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

استودیو بازیسازی Gunfire Games که ساخت بازی Darksiders 3 را بر عهده دارد، از عنوان اکشن-بقای سوم شخص جدید خود با نام Remnant: From the Ashes رونمایی کرد.

انتشار بازی Remnant: From the Ashes بر عهده Perfect World Entertainment خواهد بود. این بازی در بخش Co-op از چهار نفر به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد و دنیای آن به صورت پویا ساخته می‌شود. به گفته سازندگان این بازی در سال 2019 برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دمو قابل بازی Remnant: From the Ashes در گیمزکام و PAX West در اختیار عموم قرار می‌گیرد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این بازی دعوت می‌کنیم:

 

بازی Remnant: From the Ashes در دنیایی پسارستاخیزی روایت خواهد شد که توسط موجوداتی متخاصم به نام Root تسخیر شده است. این موجودات از بعد دیگری به زمین آمده‌اند. برای بقا در جهان بازی، بازیکنان به بعدهای دیگر رفته و در مرحله‌هایی که به صورت پویا ساخته شده‌اند به مبارزه می‌پردازند، اسلحه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کنند، میزبانی افراد جدیدی را برای رشد جمعیت مقرشان به عهده می‌گیرند و شخصیت خود را با توجه به نوع بازی خودشان شخصی سازی می‌کنند.

بازی Remnant: From the Ashes

استودیو Gunfire Games تأیید کرده است که بازی دارای سیستم پیشرفت شخصیت خواهد بود و شخصیت‎های اولیه متفاوتی خواهد داشت. اینگونه به نظر می‌آید که بازی Remnant: From the Ashes ضمن حفظ اتمسفر بازی دارک سایدرز، دنیای واقع‌گرایانه‌تر و تاریک‌تری را ارائه دهد. تریلر پخش شده شباهت زیادی به بازی Warframe دارد.

بازی Remnant: From the Ashes

استودیو گان‌فایر گیمز هم‌اکنون روی بازی دارک سایدرز 3 هم کار می‌کند. چندین روز پیش بود که تاریخ عرضه بازی Darksiders 3 رسما اعلام شد. این بازی در تاریخ 6 آذر برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. وظیفه انتشار این بازی بر عهده شرکت THQ Nordic قرار دارد.

نظر شما در مورد بازی Remnant: From the Ashes چیست؟

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی