مایکروسافت با جدیت بیشتری به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه خواهد داد

بخش بازی های ویدیویی مایکروسافت روند مثبتی را طی می کند. این بخش ردموندی ها طی سال جاری به سودی 10 میلیارد دلاری دست پیدا کرد که پیشرفت قابل قبولی نسبت به 9 میلیارد دلار سال گذشته محسوب می شود.

این موضوع عجیب نیست که مایکروسافت طی سال های آتی به فعالیت خود در صنعت بازی های ویدیویی ادامه دهد اما موضوع اصلی اینجاست که آن ها سرانجام متوجه شده اند که برای دستیابی به سودی بیشتر در ویدیو گیم، نیاز به تغییر رویکرد خود و سرمایه گذاری بیشتر در این صنعت دارند.

از همین جهت، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در جریان گزارش مالی این کمپانی اعلام کرد که آن ها قصد دارند به فعالیت های خود در صنعت بازی های ویدیویی با سرمایه گذاری بیشتری ادامه دهند: «در صنعت بازی های ویدیویی ما فعالیت خود را با استفاده از روش هایی که بازی هایی ویدیویی تولید می شوند، دنبال می کنیم و از همین جهت توانستیم از درآمد 10 میلیارد دلاری در سال جاری عبور کنیم.»

مایکروسافت

نادلا ادامه می دهد: «ما با جدیت بیشتری به سرمایه گذاری در این حوزه در بخش های مختلفی که در آن فعالیت داریم ادامه می دهیم تا با سطح عمیق تری مخاطبانمان را با محصولات خود سرگرم کنیم.»

مایکروسافت با ارائه کنفرانسی خوب طی E3 2018 نظر بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به خوب جلب کرد. آن ها سرمایه گذاری بیشتری را برای تولید بازی های انحصاری بزرگ انجام خواهند داد و از سوی دیگر سرویس هایی همچون Game Pass و ایکس باکس لایو نیز تاثیر زیادی روی جذب مخاطبین بیشتری برای برند ایکس باکس خواهند گذاشت. طی ماه های گذشته هم آن ها کنسول میان نسلی خود یعنی ایکس باکس وان ایکس را روانه بازار کردند.

پیش از هم اعلام شده بود که آن ها قصد ورود به نسل بعدی بازی های ویدیویی را با معرفی ایکس باکس بعدی در سال 2020 را دارند.

مطالب مرتبط

اجرای بازی های ویدیویی کلاسیک مانند سوپر ماریو روی هدست هولولنز را تماشا کنید

طی سال جاری میلادی، بارها دیده ایم که توسعه دهندگان چه کارهای فوق العاده ای با هدست واقعیت افزوده هولولنز در حوزه های تجارت و علوم به انجام رسانده اند. اما بیراهه نیست اگر بگوییم که بیش از سایر مردم، گیمرها مشتاقانه در انتظار هدست هولولنز اهالی ردموند هستند تا تجربه ای نوین و کاملاً... ادامه مطلب

مایکروسافت چه شرکت هایی را برای حل مشکل بازی های انحصاری می خرد؟

چند روز پیش در مطلبی جامع به بررسی عملکرد نه چندان خوب مایکروسافت در زمینه ساخت بازی های انحصاری پرداختیم. همچنین از شایعاتی چون احتمال خرید استودیوهای الکترونیک آرتز، والو و PUBG Corp گفتیم. حالا کالین کمپبل، نویسنده وبسایت پولیگان، در مطلبی دیگر به بررسی جداگانه تمامی این شایعات پرداخته و نظرات برخی از معروف ترین... ادامه مطلب

کورتانا تا سال آینده با اکس باکس وان یکپارچه سازی نخواهد شد

مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود یک آپدیت جدید را برای اکس باکس وان ارائه می کند که البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود. این شرکت همچنین با انتشار چند ویدئو نشان داد که عملکرد کوتانا در داشبورد جدید طراحی شده برای این کنسول بازی چطور خواهد بود اما اهالی ردموند اخیرا... ادامه مطلب

مايكروسافت كنترلرى مخصوص معلولين عرضه خواهد كرد [بروزرسانی: انتشار ویدیو، تصاویر و اطلاعات رسمی]

به روزرسانی: مطابق پیش بینی ها، مایکروسافت از کنترلر مخصوص ایکس باکس برای معلولین رونمایی کرد. این کنترلر شامل 2 دکمه بزرگ قابل برنامه ریزی و 19 جک برای اتصال جوی استیک ها، دکمه و سایر مواردی که به سهولت بازی کردن معلولین کمک می کنند، می شود. این کنترل به صورتی برنامه ریزی شده که به... ادامه مطلب

مایکروسافت خبر از فروش بالای کنسول اکس باکس وان در روز جمعه سیاه می دهد

کمپانی مایکروسافت به تازگی «نتایج نخست» از عملکرد اکس باکس در جمعه سیاه امسال را به اشتراک گذاشته است که از فروش بسیار خوب این کنسول و نرم افزارهای آن حکایت دارد. مدیر واحد بازاریابی برند اکس باکس، مایک نیکولز طی بیانیه ای اعلام کرده که تقاضا برای سخت افزار اکس باکس، تجهیزات جانبی و... ادامه مطلب

تحقق یک رویا؛ مایکروسافت چگونه اکس باکس لایو را پدید آورد؟ [قسمت دوم]

سال 2001، مایکروسافت، ده ها هزار نیروی تازه استخدام کرد. اگر از آن ها بپرسید که در آن سال ها، برای چه شرکتی کار می کردند، بیشتر آن ها پاسخ خواهند داد: مایکروسافت! اما حدود 30 نفر از آن ها، کسانی که تیم اکس باکس را بنیان گذاردند، خواهند گفت که برای اکس باکس کار می... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x