ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادغام موبایل های سری S و Note سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا قصد ادغام کهکشانی های سری S و Note را دارد

ظاهراً قرار است پس آزادی فرزند موسس کمپانی بزرگ سامسونگ شاهد اتفاقات بسیار مهمی در زیرشاخه موبایل این شرکت باشیم. اگر از معرفی قریب الوقوع نخستین موبایل تاشوی این شرکت بگذریم، به طور حتم بمب ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

ظاهراً قرار است پس آزادی فرزند موسس کمپانی بزرگ سامسونگ شاهد اتفاقات بسیار مهمی در زیرشاخه موبایل این شرکت باشیم. اگر از معرفی قریب الوقوع نخستین موبایل تاشوی این شرکت بگذریم، به طور حتم بمب خبری بعدی این شرکت ادغام احتمالی دو سری از موبایل های پرچمدار کمپانی یعنی سری S و ‌Note خواهد بود.

در تمام سال های حضور دو سری پرچمدار گلکسی S و گلکسی Note در بازار، محصولات تولیدی تحت این نام ها همواره مشابهت ها و همپوشانی های زیادی با یکدیگر داشته اند، طوری که گاهی تنها تفاوت قابل ذکر میان موبایل های این دو سری شامل قلم S Pen در سری نوت می شده است.

ادغام موبایل های سری S و Note سامسونگ

طبق خبری که به تازگی نشریه کره ای The Bell منتشر کرده، در سال آینده و در آستانه تولد ده سالگی موبایل های پرافتخار سری گلکسی S، به جای عرضه محصولی تحت نام گلکسی Note 10، شاهد رونمایی از گلکسی S10 پلاس با نمایشگری ۶.۴ اینچی و صد البته قلم استایلوس خواهیم بود. ضمناً این شایعات با شنیده های قبلی مبنی بر احتمال عرضه سه نسخه متفاوت از گلکسی S10 در سال آینده مطابقت کامل دارد.

ادغام موبایل های سری S و Note سامسونگ

به علاوه این ها، به لطف چنین ادغامی آمارهای فروش پرچمداران سامسونگ نیز به شکل قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت و دیگر علاقه مندان این برند بین انتخاب میان دو سری از پرچمداران سردرگم نمی شوند.

از آنجایی که قیمت موبایل های پرچمدار به مرز هزار دلار رسیده و بسیاری توان خرید آنها را ندارند مدتی است که گوشی های میان رده و اقتصادی (که البته امکاناتشان بعضا دست کمی از پرچمداران ندارد) مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفته و به همین خاطر تصمیم احتمالی سامسونگ برای ادغام احتمالی پرچمدارانش چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

اگر همه این شنیده ها رنگ واقعیت به خود بگیرند، پس به احتمال فراوان گلکسی نوت 9 معرفی نشده را باید آخرین موبایل از سری فبلت های محبوب سامسونگ دانست که قرار است تا چندی دیگر روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی