ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فهرست بازی‌های رایگان ماه آگوست ایکس باکس لایو گلد منتشر شد

در حالی که تنها چند روز تا آغاز ماه آگوست زمان باقی مانده است، وبسایت ایکس‌ باکس وایر با انتشار پستی از فهرست بازی‌های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو گلد رونمایی کرد. با توجه به ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در حالی که تنها چند روز تا آغاز ماه آگوست زمان باقی مانده است، وبسایت ایکس‌ باکس وایر با انتشار پستی از فهرست بازی‌های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو گلد رونمایی کرد. با توجه به این پست، مایکروسافت این ماه نیز مجموعاً 4 بازی را رایگان خواهد کرد که دو مورد مخصوص ایکس باکس وان و دو مورد نیز مخصوص ایکس باکس 360 خواهد بود. البته از ‌آن‌جایی که بازی‌های کنسول نسل هفتمی از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند، روی ایکس باکس وان نیز قابل اجرا خواهند بود.

کاربران کنسول ایکس باکس وان قادر خواهند بود تا از تاریخ 1 الی 31 آگوست (10 مرداد تا 9 شهریور) بازی Forza Horizon 2 را به صورت رایگان دریافت کنند. این بازی در سبک اتومبیلرانی و با نقشه‌ای باز ساخته شده است که در سال 2014 برای علاقه مندان منتشر شد. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به مکانیک‌های اتومبیلرانی واقع گرایانه و همچنین برخی مکانیک‌های بازی‌های آرکید از جمله Burnout اشاره کرد.

دومین بازی در نظر گرفته شده برای کاربران ایکس باکس وان For Honor است که از تاریخ 16 آگوست الی 15 سپتامبر (25 مرداد الی 25 شهریور) قابل دریافت خواهد بود. در این بازی کاربر قادر هستند تا پس از انتخاب یکی از کاراکترهای سه فرقه‌ی سامورایی‌ها، وایکینگ‌ها و شوالیه‌ها به رقابت با دیگر کاربران بپردازد. همچنین باید اضافه کرد چهارمین فرقه و حالت جدید این بازی در پاییز منتشر خواهند شد.

ایکس باکس لایو

Dead Space 3 به عنوان نخستین بازی رایگان در نظر گرفته شده برای کاربران ایکس باکس 360 است و از تاریخ 1 الی 15 آگوست (10 الی 24 مرداد) قابل دریافت خواهد بود. کاربران می‌توانند در صورت مایل بودن، بخش داستانی را به صورت همکاری آنلاین (Co-op) به اتمام برسانند. در پایان فهرست، بازی آنلاین Disney Epic Mickey 2: The Power of Two قرار می‌گیرید که از تاریخ 16 الی 31 آگوست (25 مرداد الی 9 شهریور) برای کاربران این کنسول نسل هفتمی رایگان خواهد ماند.

در پایان، لازم به ذکر است که هنوز برای دریافت بازی‌های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو دیر نشده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید. علاوه بر این، با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

ایکس باکس وان

  • Forza Horizon 2
  • For Honor

ایکس باکس 360

  • Dead Space 3
  • Disney Epic Mickey 2: The Power of Two
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی